Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Upłynął limit czasu żądania.

23 Lis 2016 16:36 690 9
  • Poziom 5  
    Hejka, mam pewien problem.
    Otóż gram w grę online i zauważyłam, że co jakiś czas mam sekundowe lagi.
    Więc postanowiłam sprawdzić połączenie wpisując w CMD "ping onet.pl -t"
    No i jak wyszło co jakiś czas wyskakuję mi "Upłynął limit czasu żądania" - tak jak na screenie.

    O co chodzi i jak temu zapobiec? Proszę o pomoc, pozdrawiam. :)
  • Poziom 5  
    dt1 napisał:
    Do swojego routera nie masz strat. Straty są dalej, po stronie operatora. Warto zgłosić do niego problem techniczny.


    Myślisz, że zadzwonienie i powiadomienie o problemie da jakiś rezultat? Bo nie ukrywam, że jest to dla mnie trochę problematyczne.

    I, czy problem może leżeć u odbiornika WI-FI który mam podłączony do PC? Bo jakiś czas temu właśnie wymieniałam na większy z antenką, ale dość często na moim PC sypia kot i może coś uszkodził, więc może tutaj leży problem?
  • Specjalista Sieci, Internet
    Patrycjax napisał:
    Myślisz, że zadzwonienie i powiadomienie o problemie da jakiś rezultat? Bo nie ukrywam, że jest to dla mnie trochę problematyczne.
    A samo pisanie tu na forum da jakiś rezultat? Czy, jak masz wyłączoną grę, też masz takie przerwy?
  • Moderator - Komputery Serwis
    Przecież widać, że do pierwszego hosta, netiaspot.home - czyli do routera, masz na 570 pakietów wysłanych dokładnie tyle samo odebranych i średni ping 3ms. Cała rzeźnia zaczyna się już za routerem, więc WiFi nie jest tu problemem.
  • Poziom 5  
    jprzedworski napisał:
    Patrycjax napisał:
    Myślisz, że zadzwonienie i powiadomienie o problemie da jakiś rezultat? Bo nie ukrywam, że jest to dla mnie trochę problematyczne.
    A samo pisanie tu na forum da jakiś rezultat? Czy, jak masz wyłączoną grę, też masz takie przerwy?


    Tak, wydaje mi się, że prędzej tutaj znajdę odpowiedz niż u niekompetentnego konsultanta. Tak, nie ma znaczenia, czy jest włączona, czy wyłączana.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Dobrze, że masz zaufanie do forum, ale my nie mamy mocy naprawczej, a to rzeczywiście wygląda na problemy gdzieś dalej w sieci. A dokładniej w sieci Netii. Powalczyć trzeba.
  • Poziom 5  
    jprzedworski napisał:
    Dobrze, że masz zaufanie do forum, ale my nie mamy mocy naprawczej, a to rzeczywiście wygląda na problemy gdzieś dalej w sieci. A dokładniej w sieci Netii. Powalczyć trzeba.


    No dobrze, trudno będę musiała zadzwonić do tego mrowiska, ale pierw muszę znaleść papiery, żeby mnie mogli zweryfikować ;s

    Dziękuje za chęci, POZDRAAAWIAM