Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Remington IPL6250-Nowy depilator powoduje zadziałenie bezpieczników.

Lusi86 25 Lis 2016 20:35 1062 5
  • #1 25 Lis 2016 20:35
    Lusi86
    Poziom 2  

Witam.
    Nie wiem czy w tym dziale powinnam napisać, z góry sorki.
    Mam problem. Kupiłam nowy depilator laserowy - Remington IPL6250, przy najniższym poziomie wysadza bezpiecznik w skrzynce z tego pomieszczenia w którym jest podłączony. Przeszłam z nim już wszystkie gniazdka w domu, próbowałam podłączyć przez listwę przeciwprzepięciową i za każdym razem jest tak samo. Niewiem o co chodzi. W mieszkaniu mam ogrzewanie elektryczne-piece akumulacyjne, więc jakaś tam moc prądu powinna być- jestem laikiem w tym temacie. Bardzo proszę o pomoc Wzywać elektryka czy zwrócić urządzenie?
    Pozdrawiam

0 5
  • #2 25 Lis 2016 20:39
    jarekstryszawa
    Poziom 20  

Urządzenie nowe? Reklamuj.

0
  • Pomocny post
    #3 26 Lis 2016 17:09
    Waldemar z Kaszub
    Poziom 28  

Lusi86 napisał:
    Kupiłam nowy depilator laserowy - Remington IPL6250, przy najniższym poziomie wysadza bezpiecznik

Nie kombinuj ze zmianami gniazdek. Depilator jest wadliwy i niebezpieczny. Koniecznie reklamuj.

0
  • #4 19 Gru 2016 11:16
    Lusi86
    Poziom 2  

Witam. W ramach gwarancji wymienili sprzęt na nowy. Dziś odebrałam. Podłączyłam i dalej to samo......

7
  • #5 06 Maj 2018 08:51
    alwyn
    Poziom 9  

WItam
    Chciałbym odświeżyć trochę ten temat.
    Nie wiem czy problem został rozwiązany, ale mam podobny.
    Także depilator remingtona, trochę nowszy IPL6750 i ten sam motyw wyskakujących korków.
    Urządzenie ma 400W więc napewno nie obciąża zbytnio sieci.
    Najciekawsze jest to, że w jednym mieszkaniu wyskakują bezpieczniki za każdym razem po drugim strzale depilatorem, natomiast w innym mieszkaniu jest wszystko ok.