Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW GOLF 4 1.9TDI 115KM - USTERKA W OBWODZIE PRĄDOWYM + KONTROLKA ESP

dawcio1997 26 Lis 2016 12:33 561 2
  • #1 26 Lis 2016 12:33
    dawcio1997
    Poziom 2  

    Witam wszystkich forumowiczów mam problem z moim golfem 4 1.9 tdi 115km rocznik 1999
    mianowicie ostatnio mialem problem z brakiem mocy podpiąłem go pod komputer wykryło awarie czujnika ciśnienia doładowania po wymianie zaczął śmigać jak szalony. Samochód jeździł jakieś 2miesiące max bez mocy.
    Na drugi dzien gdy zrobiłem turbo zadowolony chciałem z rana sie przejechac pociechą gdy wtedy samochód zaczął skakać na biegu jałowym juz było słychac jakby jeden pompowtryskiwacz nie pracowal. Pojechałem znów na diagnostyke komputerową i wykryto błędy:
    469 A - ZAWÓR DLA UNIT INJECTOR CYL. 1 - USTERKA W OBWODZIE PRĄDOWYM
    412 D - PRZERYWACZ SPALANIA CYLINDER 1 - ROZPOZNANY

    Pan który wykonywał badanie zaznaczył błąd 469A i powiedział ze to moze byc problem z elektryka ze poszlo jakies spiecie i zeby zobaczyc jakies zlaczki we wtryskach.
    Zrobił rownież cykl kontrolny na biegu jałowym;
    REG. SPOKOJNEGO BIEGU DAWKA CYL.1 2.98 mg/H
    REG. SPOKOJNEGO BIEGU DAWKA CYL.2 -1.05 mg/H
    REG. SPOKOJNEGO BIEGU DAWKA CYL.3 -2.25 mg/H
    REG. SPOKOJNEGO BIEGU DAWKA CYL.4 -0.28 mg/H

    PROSZE WAS O POMOC NIE WIEM OD CZEGO ZACZĄĆ JESTEM ZIELONY W TYCH SPRAWACH PROSZE O WSZELKĄ POMOC ! DZIEKUJE Z GORY I POZDRAWIAM

    0 2
  • #2 26 Lis 2016 14:27
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Nie wiem czym te błędy były odczytywane bo VAG nie ma takiej numeracji.
    Skoro to PD to ściągaj pokrywę i poprawiaj styki wtyczki na pierwszym wtryskiwaczu.

    0
  • #3 29 Lis 2016 17:37
    dawcio1997
    Poziom 2  

    jutro sciagne i zobacze wtyczki i dam znac dzieki za rade :) pozdrawiam

    0