Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung 60J6200 i NC+ - Brak sygnału z dekodera WifiPremium Box+ przez HDMI

tomasson33 26 Lis 2016 16:46 801 4
  • #1 26 Lis 2016 16:46
    tomasson33
    Poziom 7  

    Witam, nie mam możliwości podłączenia nowego dekodera NC+ przez HDMI do telewizora Samsung UE60J6200 - wymieniłem 2 kable hdmi kupując trzeci wybrałem się do sklepu gdzie wszystko działało, w ustawieniach dekodera potwierdzono, że sygnał idzie przez hdmi oraz wypróbowano mój kabel który kupiłem. Przyjechałem do domu niestety informacja że brak sygnału przez hdmi....Na infolini NC+ nie udzielono mi odpowiedzi co się dzieje twierdząc, że na pewno nie jest to problem dekodera tylko telewizora. Zadzwoniłem na infolinie Samsunga facet stwierdził, że ten telewizor obsługuje protokół hdscp i musi działać z NC+ .... na mój tekst że zamawiam serwis nagle gość zaczął walic tekst w stylu halo halo nie słyszę Pana :)) trochę śmieszne ale na dzisiaj nic nie mogę oglądać ...może jest coś magicznego w tym telewizorze co mam uruchomić żeby działał..Zaznaczam, że telewizor został powieszony przez montera podczas euro w niezamieszkałym jeszcze domu..

    0 4
  • #2 26 Lis 2016 18:51
    simhak
    Moderator - SAT

    W telewizorze wybrałeś odpowiednie wejście sygnału?

    0
  • #3 26 Lis 2016 20:45
    tomasson33
    Poziom 7  

    Hmm....przeleciałem ustawienia tv i zastrzel mnie ale może jestem tępy nie wiem jak to zrobić na pewno jest to banał. 😀

    Dodano po 35 [minuty]:

    Chyba że masz na myśli wybór odpowiedniego gniazda HDMI to wszystkie jakie są probowalem wybierać....

    0
  • #4 26 Lis 2016 20:59
    kazikszach
    Poziom 33  

    Jaki masz dekoder, co na ekranie telewizora?
    Też niedawno próbowałem podłączyć dekoder dawnej "n" biały do nowego tv Samsung i na ekranie tylko napis błąd HDCP, dwa dekodery i tak samo, dekodery działają z innymi tv, z tym działa dekoder Polsatu.
    Podłączyłem kablem komponent.

    0
  • #5 04 Gru 2016 13:41
    tomasson33
    Poziom 7  

    kupiłem w końcu inteligentny kabel hdmi, kilkakrotnie dzwoniłem do nc+ kombinując przede wszystkim z odłączaniem kabla, w telewizorze wypróbowałem wszystkie możliwe kombinacje włącznie z wgraniem przez usb najnowszego oprogramowania ściągniętego ze strony i resetowaniem ustawień... zaznaczam, że inne urządzenia przez hdmi działają tylko nie ten dekoder.... który w sklepie na innych telewizorach działa... w nc mówią, że to wina telewizora - na dzisiaj zamawiam serwis Samsunga i zobaczymy co się wydarzy. Dla mnie temat jest oczywisty dekoder powinien chodzić po podłączeniu wszystkich kabli automatycznie a tu ciągle brak sygnału przez hdmi. Na dzisiaj wypowiedziałem umowę z Nc+ mam dwa tygodnie na zwrot sprzętu jeżeli nic nie pomoże w tym czasie serwis Samsunga to wchodzę w Polsat bo nie mam wyjścia.

    0