Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D

27 Lis 2016 10:14 5718 20
  • Poziom 16  
    Witam przedstawie tutaj krok po kroku jak zamontowac silnik 1,5d lub 1,7d ISUZU montowany m.in w Oplu Corsie, Astrze, Combo, Kadett za pomoca zestawu flansz
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    podkładka pod łożysko wstawione w otwór koła zamachowego, otwór w kole zamachowym ma głębokość 15mm, łożysko o oznaczeniu 63002, oryginalny wałek sprzęgłowy po założeniu flanszy wchodzi w łożysko na głębokość 6mm. Można odciąć od skrzyni 3 mm rant i wtedy będzie o te 3 mm głębiej- ja zostawiłem, podkładka na zdjęciu ma 2,5mm grubości, ale założyłem jednak o grubości 5,5mm, wtedy łożysko wystaje poza obrys flanszy o 4mm, co przy wystawaniu wałka ok. 6mm poza obrys flanszy skrzyni daje 10-cio milimetrowe podparcie wałka sprzęgłowego w łożysku
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    tak to wygląda po osadzeniu łożyska w otworze koła zamachowego
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    kostka- uchwyt łożyska oporowego przed przeróbka
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    pokrywa wałka sprzęgłowego z przedłużona tulejka prowadzącą o 15mm prawie skończona, maksymalnie można ja przedłużyć o 20mm
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    kostka łożyska oporowego z przedłużoną tulejka o ok 8 mm wraz ze skończoną pokrywą wałka sprzęgłowego. Całkowita długość to 37 mm ( na zdjęciu jest 47mm ale jest to błędne)
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    oryginalne łożysko oporowe wraz z kostka od opla , kostka służy tutaj jako dystans
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    tak wygląda po założeniu silnika, gabarytami silnik idealnie pasuje do TZ :) oryginalny bak zostanie na swoim miejscu, aby silnik był płaski od strony baku, króciec gorącego czynnika chłodzącego został przeniesiony z boku bloku( silnik oryginalnie ma tam przygotowane miejsce), reszta widocznych rurek została usunięta i zaślepiona.
    W miare czasu bede dodawał nastpne etapy przeróbki
  • Poziom 21  
    Ładna robota! Daj możliwie dużo fotek.
  • Poziom 16  
    Tutaj jeszcze troche zdjęć dotyczących montażu silnika



    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D

    Dodano po 17 [minuty]:

    Zdjęcia z remontu całego traktorka- przy okazji montażu silnika, zostały wymienione wszystkie uszczelniacze, oraz 90% łożysk, tuleje brazowe i sprzęgieł ko zębate w skrzyni biegów. Remont był przeprowadzony z powodu połamania kamienia, który przełącza zależności wałka WOM oraz napęd 4x4.
    Gdyby ktoś potrzebował namiary na sklep który oferuje prawie wszystkie części do tego traktorka i co najważniejsze wysyła części do Polski to podeśle w wiadomości. Ceny są dużo niższe niż w Polsce
    Wszystkie części zostały pomalowane podkładem epoksydowym grubowarstwowym, utwardzanym poliamidem (nie do zmycia, zadrapania itd) oraz jako druga warstwa lakier chlorokauczukowy.

    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D


    Gdyby ktoś miał jakies pytanie, to chetnie odpowiem.
  • Poziom 21  
    Szkoda, że słabo zabezpieczyłeś sobie opony. Zacieki psują efekt.
  • Poziom 16  
    Dlatego ze sa przygotowane nowe
  • Poziom 16  
    Zbiornik przed malowaniem- oleju hydraulicznego, cieczy chłodzącej i paliwa
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
  • Poziom 16  
    Tutaj wstępna przymiarka silnika w innym łamańcu. Kolega tutaj rozwiązał pomysłowo dźwignie gazu, u mnie gaz jest jako pedał nożny i nie jest on wygodny
    TZ4K14 - Zmiana silnika TZ4K14 na 1,5 lub 1,7D
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Krótki film przedstawiający traktorek po remoncie:

    Link
  • Poziom 31  
    No ładnie. Ale te opony na przedniej osi nie powinny być odwrotnie?
  • Poziom 16  
    Powinny:) Sa zle załozone.
  • Poziom 31  
    cugi253 napisał:
    Sa zle załozone.

    Jeżeli można, jezeli felgi pasują, to wystarczy przełożyć koła z lewej strony na prawą i odwrotnie i będzie dobrze. :D :D
  • Poziom 16  
    Można, felgi pasują, nie dopatrzyłem i zakładałem koła jak leci po kolei.
  • Poziom 2  
    Witam, mam pytanie odnośnie sprzęgła. Czy tarcza sprzęgłowa pasuje do koła zamachowego i docisku isuzu czy coś przegapiłem?
  • Poziom 2  
    Witam
    Czy jest opcja podeslania czesci do przerobki ?? Tzn ja wysylam swoje i odbieram przerobione??
    Nie kazdy ma spawarke czy tokarke.

    Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Raczej nie. Niestety brak czasu. Ale kazdy warsztat slusarki to zrobi. Jakich jest pelno.
  • Poziom 2  
    Ok wyglada to super i jest do zrobienia
    Pytanie czy warto zakladac cos z turbo?? i pytanie 2 : co z elektryka?? czy ten silnik 1,7 ma jakis sterownik??
    Co z chlodzeniem?? dlaczego chlodnica od strony kierowcy?? Czy nie bedzie za gorąco??
  • Poziom 24  
    Witam.
    Do takiego pojazdu turbo jest zbędne, silnik 1.5 bez turbo ma wystarczająco mocy.
    Aby uruchomic silnik 1.7 lub 1.5d od isuzu trzeba jedynie podac +12V na elektrozawór znajdujący się na pompie wtryskowej. Niektóre nowsze pompy wtryskowe mają zawory kodowane (3 pinowe) lecz wystarczy wywalic ten caly czarny plastik(kodowanie) i pod nim jest zwykły elektrozawór.
  • Poziom 16  
    Tak jest imobilizer. Ale zdejmuje sie go, i pod nim jest tylko elektrozawor ktory potrzebuje tylko 12v. Turbo jest zbedne bo i tak jest za duzo mocy. Mozna z kazdego biegu ruszyc bez gazu. 1,2 i 3 nawet z obciazeniem. U mnie gaz nozny zablokowany na 10% zakresu predkosci obrotowej. Reczny pelen zakres, gdyby czasami ...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Chlodnica tam bo tam jest miejsce. Nie jest za goraco