Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Volvo V40 2015 r. - Odcięcie zapłonu przy 2500 obrotów

27 Nov 2016 15:32 1392 10
  • Level 7  
    Witam
    Kupiłem okazyjnie anglika Volvo V40 z 2015 r. Samochód był lekko uderzony w tytł i dobity przodem do poprzedzającego go pojazdu, lecz uszkodzenia są niewielkie. Chcę przyjechać tym samochodem do Polski (po wymianie zderzaków nie będzie widać żadnych uszkodzeń) lecz podczas zderzenia wystrzeliły 3 poduchy (2 kierowcy {góra i nogi} pasażera z przodu ) oraz wystrzeliły pasy kierowcy, pasażera z przodu i pasażera z tyłu.
    Pasy przednie zostały zdemontowane i są w drodze do Polski do odblokowania, sterownik poduszek został zregenerowany, bufor błędów z komputera został wykasowany, wystrzelone poduszki, oraz pasy zostały ominięte, wklejono oporniki (przyjęło 1 omowe ) i na obecną chwile nie pokazuje żadnych błędów na konsoli. Niemniej jednak silnik gaśnie po osiągnięciu 2500 obrotów. Po odpaleniu silnika (silnik pracuje normalnie, po przegazówce do 2500 obrotów, jeśli odpuszczę pedał gazu i obroty spadną do minimum to mogę ponownie dodać gazu i dochodzi do 2500 obr/min, ale jeśli obroty spadną do np 1500 obr/min i ponownie dodam gazu to odcina silnik i przez chwilę nie mogę go uruchomić, później znowu mogę go odpalić i sytuacja się powtarza. Nie mam juz koncepcji na to co to może być, jeśli ktoś posiada jakąś wiedzę na ten temat proszę o podpowiedź. Pozdrawiam. Piotr
    Poniżej zamieszczam filmik z tym co widać na desce rozdzielczej.
  • Level 7  
    szymitsu21 wrote:
    A tam jakiś start-stop nie miesza coś ?

    Po takim zabiegu w sterownikach czysto ? we wszystkich.


    Witam sterownik air bag czysty naprawiony i bledy skasowane nic nie wraca na silnikiu tez nie mam bledow czysto. start stop nie raczej nie wszystko ok
  • Level 7  
    Jakaś mała podpowiedź, od czego zacząć przy stłuczce auta?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Skanowałem wszystko delphi de 150 aktualizowanym do 2015, nic nie wykazuje
  • Level 7  
    ok zrobię i wrzucę
  • Level 7  
    Witam ponownie
    Zrobiłem pomiary z których wynika że do skrzynki z bezpiecznikami dochodzi 12 volt ale już ze skrzynki na moduł sterujący pompą paliwa w zbiorniku dochodzi do modułu tylko 8 volt a za moduł sterujący nie wychodzi nic. Po podłączeniu pompy paliwowej niskiego ciśnienia na krótko, samochód zaczyna chodzić normalnie, ale dalej nie mam koncepcji co to może być?
  • Level 2  
    Witam,
    Udało się rozwiązać problem? Mam to samo w V60 z 2014 roku.
  • Level 2  
    Problem rozwiazany, wystarczy skasowac błędy silnika programem diagnostycznym który czyta dany typ.[/td]