Witam
Kupiłem okazyjnie anglika Volvo V40 z 2015 r. Samochód był lekko uderzony w tytł i dobity przodem do poprzedzającego go pojazdu, lecz uszkodzenia są niewielkie. Chcę przyjechać tym samochodem do Polski (po wymianie zderzaków nie będzie widać żadnych uszkodzeń) lecz podczas zderzenia wystrzeliły 3 poduchy (2 kierowcy {góra i nogi} pasażera z przodu ) oraz wystrzeliły pasy kierowcy, pasażera z przodu i pasażera z tyłu.
Pasy przednie zostały zdemontowane i są w drodze do Polski do odblokowania, sterownik poduszek został zregenerowany, bufor błędów z komputera został wykasowany, wystrzelone poduszki, oraz pasy zostały ominięte, wklejono oporniki (przyjęło 1 omowe ) i na obecną chwile nie pokazuje żadnych błędów na konsoli. Niemniej jednak silnik gaśnie po osiągnięciu 2500 obrotów. Po odpaleniu silnika (silnik pracuje normalnie, po przegazówce do 2500 obrotów, jeśli odpuszczę pedał gazu i obroty spadną do minimum to mogę ponownie dodać gazu i dochodzi do 2500 obr/min, ale jeśli obroty spadną do np 1500 obr/min i ponownie dodam gazu to odcina silnik i przez chwilę nie mogę go uruchomić, później znowu mogę go odpalić i sytuacja się powtarza. Nie mam juz koncepcji na to co to może być, jeśli ktoś posiada jakąś wiedzę na ten temat proszę o podpowiedź. Pozdrawiam. Piotr
Poniżej zamieszczam filmik z tym co widać na desce rozdzielczej.
Kupiłem okazyjnie anglika Volvo V40 z 2015 r. Samochód był lekko uderzony w tytł i dobity przodem do poprzedzającego go pojazdu, lecz uszkodzenia są niewielkie. Chcę przyjechać tym samochodem do Polski (po wymianie zderzaków nie będzie widać żadnych uszkodzeń) lecz podczas zderzenia wystrzeliły 3 poduchy (2 kierowcy {góra i nogi} pasażera z przodu ) oraz wystrzeliły pasy kierowcy, pasażera z przodu i pasażera z tyłu.
Pasy przednie zostały zdemontowane i są w drodze do Polski do odblokowania, sterownik poduszek został zregenerowany, bufor błędów z komputera został wykasowany, wystrzelone poduszki, oraz pasy zostały ominięte, wklejono oporniki (przyjęło 1 omowe ) i na obecną chwile nie pokazuje żadnych błędów na konsoli. Niemniej jednak silnik gaśnie po osiągnięciu 2500 obrotów. Po odpaleniu silnika (silnik pracuje normalnie, po przegazówce do 2500 obrotów, jeśli odpuszczę pedał gazu i obroty spadną do minimum to mogę ponownie dodać gazu i dochodzi do 2500 obr/min, ale jeśli obroty spadną do np 1500 obr/min i ponownie dodam gazu to odcina silnik i przez chwilę nie mogę go uruchomić, później znowu mogę go odpalić i sytuacja się powtarza. Nie mam juz koncepcji na to co to może być, jeśli ktoś posiada jakąś wiedzę na ten temat proszę o podpowiedź. Pozdrawiam. Piotr
Poniżej zamieszczam filmik z tym co widać na desce rozdzielczej.