Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kierownica do gier. Czy warto przepłacać?

28 Lis 2016 17:42 2052 6
  • Poziom 9  
    Witam.
    Chciałbym kupić kierownicę do komputera. Nie jestem jakimś PRO gamerem ,aby mieć kierowajkę Ferrari,ale po prostu "normalną" kierownicę.
    Chodzi o to ,że przeglądam portale aukcyjne i ceny wahają od 100 do nawet 1000zł... Czy aby na pewno przepłacać ?
    Wiem , że sprzęt sobie nie równy ,ale taka za 150zł przecież też skręca tak samo jak ta za 1000 :) ? Czy się mylę? Bo np , w tej tańszej nie osiągne takiej precyzji skrętu? W zasadzie na tym mi zależy. Nie wiem . Nie znam się, dlatego Was pytam .
  • Poziom 10  
    Różnią się zazwyczaj maksymalnym kątem skrętu. Takie tanie za 80zł mają coś koło 90 stopni skrętu a np. logitech g27 za 1600zł ma kąt skrętu 900 stopni i dodatkowo skrzynię biegów ale to jest chyba w każdej. Oczywiście te droższe są wykonane z lepszych materiałów. Jeśli nie zależy ci na jak najbardziej realnych odczuciach to raczej 90 stopni będzie ci sprawiało problem bo w prawdziwych samochodach kąt jest większy.
    Warto też zwrócić uwagę na ilość pedałów. Czasami są tylko 2 gaz i hamulec a w droższych jest jeszcze sprzęgło.
    To też zależy w jakie gry chcesz grać. Btw. Kierownica ferrari wcale nie jest taka super :)

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie czy się opłaca "przepłacać". Raz za 300zł kupisz świetną kierownicę a za 1000zł jakąś która nie będzie ci odpowiadać i wydasz pieniądze w błoto. Idź do jakiegoś sklepu i przetestuj kierownicę na żywo :)
  • Poziom 9  
    Aaaa no widzisz. Nawet nie wiedziałem ,że są różne stopnie skrętu :) Już jakaś wiedza :)
    No no no , wiadomo ,że materiały i wykonanie w tych "tańszych" będzie gorsze .