Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault laguna 1.6 1998 Zle działajacy nawiew ciepła

28 Lis 2016 17:59 612 11
  • Poziom 5  
    Renault Laguna 1.6 16V benzyna+gaz 1998r
    Witam mam taki problem z samochodem taki ze zle działa mi nawiem ciepła . Jak jade to działa wszystko dobrze a jak stoje gdzies w korku to nie grzeje mi ciepło lecz leci chłodniejsze powietrze i nie ma takiej samej siły jak na zimnym powietrzu . Czy to może byc wina termostatu czy czegos innego ?
    Za wszelkie info z góry dzieki :D
  • Poziom 5  
    płyn jest w porzadku , na zimnym nawiewie dobrze dmucha tylko na ciepłym mniej
  • Poziom 38  
    Na zimnym wieje bezpośrednio, na ciepłym musi przejść przez nagrzewnicę, więc oczywistym jest, że strumień nieco słabnie. Jeśli słabnie sporo, to możesz mieć zawaloną nagrzewnicę od zewnątrz, np liściami, kurzem zmieszanym z lekko cieknącą nagrzewnicą. Luksus polega na tym, w tym aucie, że wyjęcie nagrzewnicy nie powinno zająć więcej jak 15 minut.
  • Poziom 5  
    jak tylko wziaśc sie za wyjęcie nagrzewnicy ? nie wiem jak mam sie za to zabrac czytam w necie i nie wiem gdzie co i jak zrobic ? tylko jest problem ze nie mam garażu i przed blokiem musze to zrobic może ktos wie jak to rozkrecic ?
  • Poziom 5  
    tylko jak ja wymienic czy musze wyciagac cała deske rozdzielczą czy jest jakis sposób zeby jej nie ruszac a nagrzewnice wyjme bez problemu ? tu jest moje pytanie
  • Poziom 5  
    tylko jak ja wyjąć wskazówka ?
  • Poziom 43  
    Normalnie spuszczasz płun , wykręcasz 2 torxy któymi przykręcona jest nagrzewnica do konsoli,
    wykręcasz torx którym nagrzewnica przykręcona jest do rurek wodnych i wyciągasz ją .
    Trzeba nacisnąć oba pedały żeby wyszła.

    Daj szmaty pod pedały bo zawsze płyn się wylej a później śmierdzi.
  • Poziom 5  
    ok dzieki za info