Witam
Kolejny ciekawy przypadek: OPEL MERIVA Z17DTH
Zwarcie w instalacji , obwód świateł STOP.
Sprawa została wykryta podczas diagnostyki z powodu błędu pedału gazu, sterownik nie przeżył zwarcia. Zwarcie sięgnęło od deski rozdzielczej (pedał stopu - instalacja oplata belkę wzmacniająca + puszczona w plastikowym korytku po lewej stronie za głównymi wiązkami) - stopiło przewody aż do fotela kierowcy - po drodze jest kostka X14 - przeżyła.
Co tu dużo pisać, zdjęcia najlepiej oddadzą obraz sytuacji:
Tak to moja ręka, praca elektryka - niestety nie polega tylko na wymianie żarówek i podmiance modułów zapłonowych
Po zobrazowaniu sytuacji moje pytanie - przyczyna zwarcia?
Kolejny ciekawy przypadek: OPEL MERIVA Z17DTH
Zwarcie w instalacji , obwód świateł STOP.
Sprawa została wykryta podczas diagnostyki z powodu błędu pedału gazu, sterownik nie przeżył zwarcia. Zwarcie sięgnęło od deski rozdzielczej (pedał stopu - instalacja oplata belkę wzmacniająca + puszczona w plastikowym korytku po lewej stronie za głównymi wiązkami) - stopiło przewody aż do fotela kierowcy - po drodze jest kostka X14 - przeżyła.
Co tu dużo pisać, zdjęcia najlepiej oddadzą obraz sytuacji:




Tak to moja ręka, praca elektryka - niestety nie polega tylko na wymianie żarówek i podmiance modułów zapłonowych

Po zobrazowaniu sytuacji moje pytanie - przyczyna zwarcia?