Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CCBoot - Could not initialize iscsi: device not supported

mikmas 01 Dec 2016 10:38 1470 6
    mikmas
    Level 18  
    Posiadam komputer bez cd-romu. Potrzebuję zbootować system z iso po lanie.
    Odpaliłem CCBoot na drugim komputerze, zamontowałem obraz i podczas odpalania pierwszego dostaję komunikat "could not initialise iscsi: device not supported". Dodam, że jestem w temacie zielony, ALE:
    1. serwer został wykryty
    2. plik iso działa

czego on więcej potrzebuje? W necie o dziwo nie ma przydatnych informacji.

Może jest inny sposób na boot on lan? Potrzebuję jedynie zbootować z obrazu płyty będącego na innym kompie.
    Gelip
    Level 34  
    mikmas wrote:
    czego on więcej potrzebuje? W necie o dziwo nie ma przydatnych informacji.

Jak nie ma jak są - nie chce się poszukać co? Tutaj masz opis programu którego próbujesz użyć: CCBoot
    Poza tym może by tak kolega napisał jaki system próbuje bootować?
    W skrócie mogę powiedzieć iż potrzebny jest jeszcze sterownik iSCSI działający już w trakcie instalacji systemu.
    Jeśli chodzi o system WinXP to mogę pomóc :)
    mikmas
    Level 18  
    To co piszą nijak się ma w ogóle do wyglądu programu (opis jest do jakieś mocno starej wersji).
    Sterownik iSCSI gdzie? Na serwerze czy na kompie, który bootuję po lanie?

Windows 7
    Gelip
    Level 34  
    mikmas wrote:
    Sterownik iSCSI gdzie? Na serwerze czy na kompie, który bootuję po lanie?

W obrazie ISO.

Do WinXP trzeba było integrować taki sterownik a w Win7 nie wiem jak to jest. Rozumiem iż odpalasz komputer za pomocą iPXE?

Zainteresuj się raczej wimboot i winpe

Ewentualnie spróbuj tego: SAN Boot Windows ( iSCSI )
    Tylko, że tam gość chyba instaluje do urządzenia iSCSI (plik obrazu dysku windows7.img) zamiast na prawdziwy dysk.
    mikmas
    Level 18