Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kenwood KR-7340 przekaźniki nie załączają

02 Gru 2016 20:15 324 4
  • Poziom 10  
    Szef w pracy usłyszał że bawię się trochę elektroniką i nalegał abym sprawdził jego kenwooda, objawy opisał tak że musiał kilka razy naciskać przycisk power aby w głośnikach pojawił się dźwięk, później już nawet to nie pomagało. Z tego co zauważyłem przekaźniki w ogóle nie załączają głośników. Jako że na prawdę jestem początkującym to nie bardzo wiem od czego zacząć poszukiwania, gdyby ktoś mógł mnie nakierować to dalej powinienem już sobie sam poradzić. W załączniku dodaje manual w formacie pdf.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 27  
    Sprawdz przycisk może nie styka. Jak ma przejście to po schemacie co i jak.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 37  
    Masz schemat.
    Rutynowo od sprawdzenia zasilacza czy napięcia się zgadzają.
    Przekaźniki zabezpieczają głośniki przed napięciem stałym.
    Albo nie domaga układ zabezpieczenia lub działa właściwie odłączając wyjścia głośników.

Piękny sprzęt, nie dał bym w nim grzebać.

Układ zabezpieczenia jest na oddzielnej płytce. Sprawdzenie półprzewodników dużo nie zajmie.

Można by się pokusić o podanie sygnału sinusa na wejście wzmacniacza i zobaczenie czy końcówki działają dobrze.

Jeszcze zapomniałem. To jest stary sprzęt i mogą też wystąpić zimne luty. Wykrywanie polega na delikatnym naciskaniu na płytkę np. długopisem by nie zrobić zwarcia. Też weź to pod uwagę.
  • Poziom 10  
    No ja też nie chciałem w nim grzebać, tym bardziej że jest w świetnym stanie. Już ktoś przede mną widzę zrobił jakieś obejścia na lutując jakieś kable na płytce x13-1550-10. Sprawdziłem napięcia na X00-1360-10 i były tylko delikatnie zawyżone tam o kilka v. Nawet gdy ręcznie załączyłem przekaźniki końcówki mocy milczą.
  • Poziom 37  
    Mówiąc po krótko.