vollvek wrote:Za cewką są okresy że jest dobrze ale nie cały czas, sygnały sterujące cewką też nie są idealne. Sprawdzałeś czy silnik ma dobrą masę? Nie pamiętam dokładnie czy ten silnik też ma taki kabel masowy plecionka od silnika do nadwozia. Sygnał na czujniku Halla też sprawdź. Zła mieszanka jak najbardziej wpływa na przebiegi w układzie zapłonowym. Jak na razie na żadnym oscylogramie nie widać być był całkowity zanik wytworzenia wysokiego napięcia są tylko nieregularności i skoki napięcia. Świece dobrze nie wyglądają te CO na pewno do sprawdzenia.
Sprawdzałem masę, nawet podałem dodatkową. Bez zmian.
Sygnał na czujniku Halla jest stały.
Sprawdziłem CO, oraz wyregulowałem.
Co do świec, to zapomniałem dodać że w paliwie było ok 150ml na każde 10l oleju do 2T. Zalecenie przy odpalaniu silnika który długo stał. Zalałem teraz paliwo bez oleju i świece wyglądają tak: http://imgur.com/a/vcqvu
Poniżej oscylogram z kabla WN z wykręconą świecą, więc tutaj zapłon, lub jego brak, nie ma już wpływu na wykres: https://youtu.be/P421nwWSB-c