Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW - Polo 6n1 1.6 nie pali na 2 cylindry (jak sprawdzić kody błyskowe?)

03 Gru 2016 11:51 798 7
  • Poziom 9  
    Witam
    Mam problem z polówką 1.6 75 KM.
    Robiłem głowicę gdyż wcześniej na 3 i 4 cylindrze brakowało ciśnienia.. było 3 i 6 atm... Po dotarciu zaworów i założeniu głowicy na każdym cylindrze jest po 10,5. Rozrząd prawidłowo ustawiony a jednak nie pali na 2 i 3 cylindrze.. Dedukuję że jedyna usterka może być w układzie zapłonowym.. (a raczej w braku dostatecznego połączenia) Iskra jest wszędzie, jednak widocznie za słaba.
    Może mi ktoś powiedzieć czy da się w Polo podłączyć diodę i sprawdzić kody błyskowe? miałem kiedyś mazdę 323f i tam wpinałem do gniazda diagnostycznego zworkę oraz diodę z rezystorem i odczytywałem błędy, Czy tutaj też jest taka możliwość??
  • Poziom 20  
    Oczywiście głowica planowana ?
  • Poziom 9  
    Głowicy nie planowałem, gdyż przylgnia była równa bez wżerów czy śladów po starej uszczelce. Już 2 razy zakładałem głowicę bez planowania (do skody felicji 1.3 i seicento 900) i nie było żadnego problemu. Tu ewidentnie jest coś nie tak z elektryką.
  • Poziom 36  
    krzycho1708 napisał:
    Dedukuję że jedyna usterka może być w układzie zapłonowym.. (a raczej w braku dostatecznego połączenia) Iskra jest wszędzie, jednak widocznie za słaba.

    Dlaczego nie wtryskiwacze ?
  • Poziom 9  
    W tym modelu jest monowtrysk.

    Ja już nie wiem o co chodzi... silnik po odpaleniu chodzi nierówno, po lekkim wciśnięciu pedału gazu wchodzi na 3 tyś obrotów i za chwilę gaśnie, jeśli przytrzymam go na takich obrotach to dobrze pracuje.. Jednak pojawiają się strzały w kolektorze po odjęciu gazu.. I na gaz reaguje z opóźnieniem.
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Po co niby chcesz czytać te kody błyskowe? Odczytasz błąd sondy, wymienisz ją i nic się nie zmieni.
    Szukaj lewego powietrza, np na rurze od serwa.
  • Poziom 9  
    Kolega ociz miał rację, powodem takiego zachowania było lewe powietrze przez pękniętą uszczelką pod przepustnicą.
    Jednak pojawił się inny problem, na benzynie auto chodzi perfekcyjnie lecz nie chce chodzić na gazie.. wrrr po przełączeniu na gaz za chwile gaśnie a jak go przetrzymam na obrotach to dymi na niebiesko, na PB mogę przeciągnąć do odcinki i nic nie dymi.. Ehh
  • Poziom 36  
    To poprzeglądaj tą instalację czy o czymś nie zapomniałeś, i działa jednocześnie na gazie i benzynie ?
    Długo robiłeś ten remont ? Może się coś zastało, a najlepiej odwiedź gazownika w celu przeglądu i regulacji.