Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak sygnału Mux - 8 antena ATX55 W

03 Gru 2016 12:24 6684 23
  • Poziom 12  
    Witam
    znajduję się w zasięgu transmisji Mux - 8, niestety po przeskanowaniu telewizor nie znajduje nowych kanałów i tu moje pytanie - czy moja antena odbiera sygnał VHF?
    Posiadam antenę (niedawno ja zakupiłem): antena telewizyjna ATX 55W DVB-T+wzmacnia. LNA 177. Niestety nie znam się na tym, dlatego pytam kolegów fachowców. Jeśli nie odbiera tego sygnału to co muszę przerobić/dokupić, aby tak było. Troszkę nie chciałbym wydawać znów kasy na kolejną antenę. Dziękuję z góry za poświęcony czas i czekam na sugestie. Pozdrawiam.

Moderowany przez Mirek Z.:

Link do aukcji usunąłem. https://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.18.

• TermopastyTermopasty
  • Poziom 43  
    Antena jest na kanały 21-60, LNA na 6-69.
    Skąd, jak daleko odbierasz, jakieś przeszkody?

Moderowany przez Mirek Z.:

Kolejny raz przypominam - cytowanie całości poprzedniego postu jest kompletnie zbędne! Cytat usunąłem.

• TermopastyTermopasty
  • Poziom 12  
    witam
    czyli nie wiem czy dobrze zrozumiałem, powinna odbierać MUX - 8. ??
    Mieszkam w miejscowości Podole (kod pocztowy 05-600) , nadajnik mam w Nadarzynie woj. mazowieckie. A teraz się dowiedziałem że sygnał jest nadawany z W-wy https://emimaps.emitel.pl/ to już sam nie wiem skąd mam sygnał. Przeszkód żadnych. Brak sygnału Mux - 8 antena ATX55 W
  • Poziom 43  
    paweltaki napisał:
    witam
    czyli nie wiem czy dobrze zrozumiałem, powinna odbierać MUX - 8. ??

No nie bardzo bo antena jest na kanały 21-69 a MUX 8 nadaje w kanałach 6-12.
    Poza tym te 2kW nadajnika to mało a i kierunki nie te same.
  • Poziom 12