Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kilka pytań...

14 Lip 2005 23:58 2223 6
  • Poziom 24  
    Witam serdecznie!

W elektronice samochodowej jestem początkującym w innch dziedzinach jestem w miare obcykany.

Chciałbym zająć się korekcją liczników, diagnostyką aut, radiami, lpg itd...

Z tej stronki chciałbym zakupić: http://www.viaken.pl/index.php?lang=pl

Pakiet EUROSCAN + multiplACexer OBD2 + komplet kabli podłączeniowych, Pakiet interfejs Tachopro KKL+kabel OBD2+kabel BMW+kabel piny, Interfejs do BMW, Pakiet Interfejs LPG + komplet 6 kabli, Karta PCMCIA RS-232(port szeregowy) - SILICOM (do LAPTOPA). To wszystko moge mieć za 1600zł z f-rą.

Myślę tez nad zakupem e_clipsa, ale cana mnie trochę poraża :| Z opisu wszystko wygląda pięknie ładnie ale czy tak jest naprawdę, ile aut robi ten programator przez złącze diagostyczne, jest lepszy od tachopro?
    Czy często są aktualizacje tego programu?

Kupiłem już Laptopa PIV 2.0Ghz, 256ramu itp... mam już na nim DOS, 98, oraz XP-ka. Czy na tym sprzęcie dam radę???

Bardzo prosze o rade :)
  • Poziom 15  
    Kupiłem już Laptopa PIV 2.0Ghz, 256ramu itp... mam już na nim DOS, 98, oraz XP-ka. Czy na tym sprzęcie dam radę???

Bardzo prosze o rade Smile
    Konkretnie jaki to sprzęt.
  • Poziom 24  
    Konkretnie to: Compaq EVO N610c.
  • Poziom 24  
    Panowie czy nikt mi nie może POMÓC???

BArdzo proszę o odpowiedź, jakąkolwiek, ale zwiżaną z tematem :)
  • Poziom 11