Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naprawa pilota(immo) podczerwien renault

BobarT 15 Lip 2005 01:35 4341 8
  • #1 15 Lip 2005 01:35
    BobarT
    Poziom 13  

    Witam
    Czy ktos sie spotkal z takim uszkodzeniem?!
    Pilot IR dziala (zamki) ale nie idzie odpalic???
    Jest to kangoo
    Pozdrawiam

    0 8
  • #2 15 Lip 2005 08:16
    mczapski
    Poziom 38  

    Całkiem możliwe. Mianowicie (o czym wielokrotnie było mówione) System w RENAULT ma niezależne układy sterowania zamkiem/alarmem i immobilizerem. Ale nic nie napisałeś jak zachowuje się lampka immobilizera. Rozwiązania są różne w róznych pojazdach lecz któraś tam lampka ma zgasnąć po przekręceniu kluczyka (prawdopodobnie pomarańczowa). I jeszcze na wszelki wypadek informacja, że transponder immobilizera nie potrzebuje zasilania.

    0
  • #3 15 Lip 2005 18:01
    BobarT
    Poziom 13  

    Lampka kontroli immo mrugala...
    Pisze ze mrugala bo poradzilem sobie z problemem.
    A transponder jest zespolony z plytka pilota.
    Aczkolwiek bez baterii w pilocie rozblokuje auto
    Problem tkwil w cewce ;)))
    Jak ktos bedzie miec problem moge pomoc
    Pozdrawiam

    0
  • #4 15 Lip 2005 21:09
    mar3
    Poziom 16  

    witam to napisz moze jak sie uporales bo moj pilot wysyla sygnal a niemoge odpalic megana , slyszalem ze sie jakos programoje pilota ...

    0
  • #5 15 Lip 2005 23:26
    MarioRz
    Poziom 18  

    w tych pilotach uszkadza się cewka pomaga podlutowanie połączeń jeśli nikt wcześniej nie próbował tego odklejić jest druga możliwość zamówić osobny transponder i dokodować lub ominąć całkowicie blokadę ale to już na pw

    1
  • #6 17 Lip 2005 23:41
    BobarT
    Poziom 13  

    Zimne luty zgadza sie ze sie robia w tego typu pilotach.
    Omijac nie ma sensu i dokodowywac nowego transpondera jak mozna przeciez naprawic i przywrucic do stanu pierwotnego cewke ;)
    Pozdrawiam

    0
  • #7 18 Lip 2005 13:27
    mar3
    Poziom 16  

    ok tylko ze moj piot wysyla sygnal <spr. oscyloskopem> ale nie idzie odpalic, czy mozna jakos gozakodowac ? slyszalem cos o rownoczesnym naciskaniu pilota i klawisza otwierania w aucie ale mi to nie idzie

    0
  • #8 18 Lip 2005 22:15
    SP4HKJ
    Poziom 10  

    Witam.Sprawdz odbiornik przy suficie.Bywa że dostaje się woda przez antenę i padają ścieżki w odbiorniku.

    0
  • #9 19 Lip 2005 09:04
    mar3
    Poziom 16  

    no dobra ale jeden pilot mi dziala ... a drugi nie

    0