Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ogranicznik prądu do 650mA zasilany 12-14V wyjście 12-14V

11 Dec 2016 16:10 579 4
  • Level 11  
    Witam, kolegów czy możecie mi pomóc w stworzeniu bądź zakupie urządzenia, które zasilane jest stałym napięciem 12-14V z samochodu , a na wyjściu daje prąd 650mA i napięcie również stałe 12-14V.

    Myślałem, żeby kupić przetwornicę napięcia z 12V na 230V i zasilacz gniazdkowy o prądzie do 650mA taki jak ten: https://botland.com.pl/ladowarki-do-akumulato...owarka-do-akumulatorow-zelowych-12v-065a.html

    Tylko, czy przez takie rozwiązanie nie wkraczam w budowę browaru aby jednego piwa się napić? Może można prościej.

    Chcę tym zasilić cewkę zaworu zawieszenia jak na rysunku w załączniku. Prąd musi być 650mA tak aby twardość amortyzatora była jak najniższa.

    W załączniku pdf strona 18-19 działanie zależne od natężenia prądu.
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 40  
    Poszukaj schematu źródła prądowego - można je zrobić na pojedynczych tranzystorach, bądź na scalonym stabilizatorze napięcia. Nie jest to skomplikowane, ale swoje zadanie powinno spełnić.
  • Level 11  
    Witam, za wiele mi to nie mówi. Może ktoś miałby schemat takiego ustrojstwa, albo zrobiłby mi takie cztery układy oczywiście w pełni odpłatnie. Potrzebuję cztery odrębne układy , na każde koło osobny. Chcę z zawieszeniem poeksperymentować stąd taka potrzeba.
  • Level 38  
    krzych_29 wrote:
    Może ktoś miałby schemat takiego ustrojstwa

    A jak takie ustrojstwo zawiedzie i przez zawory popłynie prąd 2000 mA lub większy?
    Nastąpi to zapewne przy sporej prędkości na zakręcie o nierównej nawierzchni...

    Tej funkcji oczywiście również nie będzie:
    Continuous damping regulation is based on vibration dampers that have characteristic curves which can be adjusted electrically. These vibration dampers are integrated into the air spring dampers. The damping force is adjusted according to the characteristic diagram using a proportional valve positioned on the vibration damper. Thus, within milliseconds it is possible to adapt the damping force to the driving situation and the road conditions