Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra H 1.3 CDTI - Pmocy Auto gaśnie na rozgrzanym silniku

11 Gru 2016 18:01 1341 4
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać chwile i dopiero załapie , wymieniłem czujnik płynu chłodzącego oraz czujnik położenia wału, ale to nic nie dało , w dodatku po zgaśnięciu auta jak zostawie na zapłonie to sobie skacze sam obrotomierz tak do 1.5 tyś. Komputer wariuje pokazuje rózne błedy poniżej opisje błedy po kilku testach

    P0001- Elektrozawór dozowania paliwa -wysokie napięcie -stałe
    P0683 - Obwód sterowania świecami żarowymi-niskie napięcie -nieciągłe
    P0090 - zawór regulacji ciśnienia w rampie -niskie napięcie -nieciągłe
    P0217 - Obniżenia dawki paliwa spowodowane wysoką temperaturą - nieciągłe

    drugi test

    P0683 jak wyżej
    P0603 - Moduł sterowania- błąd EEPROM- nieciągłe
    P1483 - sterowanie wentylatora 3 - obwód przerwany-nieciągłe

    trzeci test - przed wymianą czujnika wału

    P0400 zawór recylkulacji spalin - zablolowany
    P0335 - czujnik położenia wału korbowego -nieprawidłowe działanie
    P0217 - Obniżenie dawki paliwa spowodowane wysoką temperaturą płynu chłodzącego -stałe

    Ja już rozkładam ręce , auto normalnie jedzie, przyspiesza, nie grzeje się niby wszystko jest ok, ale wystraczy pojezdzic 10 min i juz sie zaczyna gaśnięcie i pojawia się tak kontrolka taki samochodzik z kluczem

    Prosze o pomoc jakby ktoś sie spotkał z czymś takim, dziękuje bardzo .Pozdrawiam
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 9  
    ja bym na początek skasował wszystkie błędy i pojeździł autem, po czym znów zdiagnozował. A ostatnio miałem przypadek w astrze z tego rocznika tylko z silnikiem 1,7cdti gdzie też pojawiała się kontrolka z samochodu z kluczykiem, oznaczać to może min duża zawartość wody w filtrze paliwa(warto go wymienić tak czy owak je3śli dawno już nie był wymieniany), Dodatkowo w moim przypadku padła przepustnica zaworu egr i gdyby nie zaczął głośno pracować silnik w tej przepustnicy też by było ciężko zdiagnozować. Objawy były troszkę inne niz u ciebie ponieważ auto jeżdziło normalnie do 3tys obrotów i więcej nie dało się bo sterownik blokował.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 43  
    Poczytaj auto czymś innym niż żelazkiem
  • Poziom 30  
    Wskazowek masz duzo w tych bledach. Zablokowany egr może byc przyczyna zlej proporcji paliwo powietrze przez co silnik sie dusi. Obnizenie dawki paliwa- sprawdzales jaka temperaturę widzi sterownik?
  • Poziom 2  
    Widzi temperature 80C , więc wszystko ok z tempertaura