Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

iveco daily 2008 rok 3,0 HPI - Prosze o schemat instalacji z ECU; BODY ;

slafux 12 Dec 2016 16:35 2838 7
  • #1
    slafux
    Level 10  
    Dzień dobry. Jak w temacie, bardzo proszę o schemat. Iveco po wypadku lewego przodu i naprawie karoserii, nie chce zapalić. Błędy z Texy wykazały CAN C, brak komunikacji.
    Wyciągnąłem body komputer, po włożeniu z powrotem, nic nie działa. Brak możliwości odczytania błędów, brak komunikacji z komputerem, zasilanie dochodzi do body komputera.
    Bardzo proszę o pomoc, każda informacja jest dla mnie zbawieniem.
  • #3
    slafux
    Level 10  
    Dziękuję za zainteresowanie, mógłbyś podać link do strony, jeszcze mam pytanie prosbe czy umiał byś coś doradzić to że był can to jeszcze umiał bym zrozumieć ale skąd problem zaniku licznika praktycznie wszystkiego, rozrusznik kręci to tyle i dmuchawa działa Ale to nawet bez przekrecenia zapłonu....
  • #4
    Hart3
    Level 26  
    Technologia tego pojazdu opiera się na przekazywaniu informacji poprzez linię CAN.W starszych pojazdach informacja z czujnika bezpośrednio docierała do wskaźnika a tutaj obrobiony sygnał z poszczególnych ECU CAN-em przekazywany jest do panelu instrumentów.Jeżeli już dysponujesz schematem sprawdź poszczególne zasilania oraz połączenia CAN.
  • #5
    milejow
    Level 43  
    slafux wrote:
    ale skąd problem zaniku licznika praktycznie wszystkiego

    Wybebesz jeszcze raz to Body i montuj ponownie ze zwróceniem uwagi na podłączenie wszystkich kostek. Myślę, ze nie podłączyłeś z tyłu modułu kostki ze skrętką CAN bo ciasno tam i wiązki krótkie, stąd decha i reszta nie startuje.
  • #6
    Cobrat
    Level 22  
    Wiem, że odgrzewam kotleta, ale czy autor mógłby podzielić się rozwiązaniem? Być może ktoś inny ma pomysł, mianowicie sytuacja podobna do tej wyżej, tylko auto euro 5, po wymianie silnika, kręci nie odpala, na desce ciemno!


    Edit:

    Odpalone... Bezpieczniki były dobre, ale sama ich skrzynka trefna się okazała (ta w kabinie pod kierownicą).
  • #8
    Cobrat
    Level 22  
    Szczerze, ja miałem to tylko odpalić... Inicjatywa przedsięwzięcia nie moja, dlatego dalsze losy mi nie znane, ale z tego co kojarzę, to coś upalone było od wewnątrz bodajże.