Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

KIA SPORTAGE 2.0 16V 99 ROK pali przerywa

12 Gru 2016 23:26 3039 3
  • Poziom 2  
    Witam. Mianowicie zwracam się do was z takim problemem. Dostałem do naprawy Samochód marki KIA SPORTAGE z silnikiem 2.0 16v. 99 rok . Samochód nie palił zero reakcji trup. Samochód odpaliłem po kilku dniach. I tu opiszę historię która naprawdę jest ciekawa. Samochód przyciągnięto do mnie do naprawy. Jesteśmy warsztatem samochodowym który istnieje od 35 lat 1981 ale z takim przypadkiem się nie z podkaliśmy. Samochód przy holowano do nas. Nie palił. Wymieniłem Cewki zapłonowe, świece i przewody. Odpalił, lecz brak wolnych obrotów i gaśnie. Diagnoza kodów błyskowych sonda lambda i przepływomierz powietrza, CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO. Wymieniłem czujnik zamówiłem w serwisie orginalny kia i dalej to samo gaśnie i strzela z wydechu!. Następne nasze podejście to sprawdzenie ciśnienia na cylindrach po 12 bar na każdym. Iskra na każdym cylindrze, Wtryski sprawdzone dobre, komputer miał 2 zimne luty na jednej z końcówek mocy lecz po naprawieniu tych zimnych lutów to samo chodzi jak chce. Sprawdziliśmy rozrząd dobrze ustawiony , zdjeliśmy głowicę 0,25 krzywa i nie szczelna na 2 cylindrach, Naprawa głowicy nie przyniosła rezultatu dalej chodzi jak chce sprawdziliśmy kąt wyprzedzenia zapłonu lampą zapłonową na pierwszym cylindrze pokazuje 15 stopni odchyłu. Jeszcze taka zagwostka nam nie daje spokoju. Po przekręceniu stacyjki do pozycji kontrolek po założeniu klucza na wał korbowy i zakręceniu wałem zapala się check silnika i gaśnie. Pomóżcie jestem tu nowy nigdy nie miałem takich zagadek ale ten samochód mnie przerasta! Czekam na rozsądne podpowiedzi. Słyszem że w kia sportage 2.0 16v przestawia się koło sygnałowe na skrzyni. Czekam na odpowiedzi na mój post.
  • Poziom 36  
    Myślisz że jak zimne luty poprawiłeś to sterownik masz 100% sprawny ? bo już sam fakt uciekania kąta wyprzedzenia zapłonu wskazuje na komputer i pierwsze co powinieneś zrobić to spróbować odpalić na innym sterowniku silnika. Pamiętaj również że uszkodzony sterownik może generować fałszywe błędy osprzętu silnika i nawymieniasz się na darmo sond i czujników.
  • Poziom 2  
    eutotips zeby odpalic te kia na innym serowniku silnika potrzebowal bym pakiet z immo bo na serownik bosch z rozowa naklejka mocnych nie ma! Zeby wywalic immo trzeba zamieniac cewki. A jezeli wtrysk paliwa jest na karzdym cylinrze i iskra tez to nie mozliwe ze to sterownik. Mamy w warsztacie elektryka co ogarnia kluczyki ryba w mercedesie i samochody chodza ten sterownik sprawdzal 3 razy i mowil ze dobry lecz nie wie czy jedla z koncowek mocy nie siedzi! ale dla mnie to kolo sygnale spokoju nie daje! jakim cudem sterownik mogl by sie uszkodzic?
  • Poziom 2  
    Witam w tym tygodniu sprawdzilismy wtryski. 1,3,4 daja w tym samym momecie a wtrysk 2 daje pozniej. Wskazuje ten problem na jednostke sterujaca. Odpalimy samochod na innym komputerze. I zobaczymy co dalej.