Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

BROTHER DCP-8085, wadliwy wydruk

13 Dec 2016 09:26 495 9
  • Level 6  
    Witam.

Na początek wspomnę że jestem nowy na Forum jak i nie mam zbyt dużego doświadczenia (dopiero zaczynam), dlatego też proszę o wyrozumiałość i poważne potraktowanie mojego posta (zapytania)

Zgłaszam się do Was Drodzy Forowicze z prośbą o pomoc (wskazówki). Drukarka Brother DCP-8085 od pewnego momentu drukuje kartki jak w załączniku. Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że powodem prawie na 100% jest bęben (zamiennik), który można wymienić, jednakże chciałbym poznać powód takiej usterki. Tzn. co jest przyczyną że bęben tak drukuje?

Do tej pory w drukarce przeczyściłem wszystkie styki alkoholem, odkurzyłem drukarkę wewnątrz. Toner jest nowy (zamiennik).
    Uprzejmie proszę o sugestie.

Pozdrawiam
  • Level 6  
    Jak już pisałem wcześniej jestem tego świadom. Ale bardziej szukam odpowiedzi na pytanie - co dokładnie jest powodem takiego wydruku. Czy to listwa zbierająca jest powodem, że na jednym końcu nie dociska, czy może jednak coś innego?
  • Helpful post
    Level 22  
    powłoka na bębnie jest już wytarta . one tak się zużywają;) po prostu ;)
  • Helpful post
    Level 22  
    Warstwa światłoczuła została wytarta przez listwę czyszczącą. Normalne przy większym przebiegu.
  • Level 6  
    Bardzo dziękuję za Wasze odpowiedzi. Oczywiście daje " POMÓGŁ". Mam pytanie na sam koniec. Jak ( o ile to możliwe) odczytać w tym urządzeniu ilość wydrukowanych stron na tym bębnie, oraz przy okazji na tonerze?

Z góry dziękuję.
  • Level 22  
    Z tego co pamiętam nie bedąc przy drukarce to odczyt licznika bębna sprawdzamy naciskając: MENU, strzałka w dół aż do MAINTERNACE, potem OK i tam są liczniki, strzałką wybieramy co nas interesuje i OK zatwierdzamy.
  • Level 6