Witam wszystkich,
Pisze z prośbą o pomoc, mianowicie chodzi o naprawdę duże spalanie gazu w mojej Laguna 1 silnik 1.8 8V. Instalacja gazowa to AG COMPACT , w ostatnim czasie zdecydowałem się zakupić zestawy regeneracyjne do listwy wtryskowej OMVL REG FAST XXL i do reduktora Tomasetto AT09. Wszystko bez większych problemów udało się rozłożyć i ponownie złożyć z nowymi częściami. Po rozebraniu wtryskiwaczy gazu okazało się ze 3 na 4 sprężynki były popękane bardzo brudne a membranka reduktora była bardzo sztywna i polepiona taką jakby "mazią". Po złożeniu wszystkiego wymianie filtrów udałem sie na stacje diagnostyczną sprawdzić szczelność instalacji okazało sie ze jest ok i odpaleniu za pierwszym razem zgasł po przełączeniu na gaz ale kolejne odpalenie i przełączenie na gaz już normalnie pracował silnik i utrzymuje bardzo równe obroty, nie to co przed regeneracja gazu
Po przejechanych okolo 150 km zdecydowałem się zatankować pełną butle tzn wchodzi ~ 32 L, po tym przejechałem dokładnie 110 km pojechałem na tą samą stację żeby dolać gazu i szok !! Weszło 19.1 L gazu co uznaje ze jest zdecydowanie za dużym zużyciem jak na 100 km. Wstępnie regulowałem komputer LPG przez program od AG, mapy pokrywały się z tymi od benzyny , ciśnienie na reduktorze ustawione na 1 bar.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu, nakierowanie mnie co ewentualnie jeszcze należało by sprawdzić ..
Drodzy moderatorzy, jeśli umieściłem ten post w złym dziale proszę o przeniesienie.
Dziękuje i Pozdrawiam Bartek
Pisze z prośbą o pomoc, mianowicie chodzi o naprawdę duże spalanie gazu w mojej Laguna 1 silnik 1.8 8V. Instalacja gazowa to AG COMPACT , w ostatnim czasie zdecydowałem się zakupić zestawy regeneracyjne do listwy wtryskowej OMVL REG FAST XXL i do reduktora Tomasetto AT09. Wszystko bez większych problemów udało się rozłożyć i ponownie złożyć z nowymi częściami. Po rozebraniu wtryskiwaczy gazu okazało się ze 3 na 4 sprężynki były popękane bardzo brudne a membranka reduktora była bardzo sztywna i polepiona taką jakby "mazią". Po złożeniu wszystkiego wymianie filtrów udałem sie na stacje diagnostyczną sprawdzić szczelność instalacji okazało sie ze jest ok i odpaleniu za pierwszym razem zgasł po przełączeniu na gaz ale kolejne odpalenie i przełączenie na gaz już normalnie pracował silnik i utrzymuje bardzo równe obroty, nie to co przed regeneracja gazu

Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu, nakierowanie mnie co ewentualnie jeszcze należało by sprawdzić ..
Drodzy moderatorzy, jeśli umieściłem ten post w złym dziale proszę o przeniesienie.
Dziękuje i Pozdrawiam Bartek
