Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS.

16 Gru 2016 22:47 1326 13
  • Poziom 4  
    Witam!
    Od kilku dni borykam się z problemem, który związany jest z moim internetem. Od około trzech-czterech dni, zdaje się on zrywać, co kilka-kilkadziesiąt minut. Niestety, jestem zielony w tych sprawach i jedyne co mogłem póki co zrobić, to zadzwonić do centrum pomocy, tam pani poleciła zresetowanie do fabrycznych ustawień, tak też zrobiłem, lecz problem wciąż występuję.

Czy istnieje na to jakieś rozwiązanie? Wszelką pomoc prosiłbym opisać w dosyć prostym języku, problemu z angielskim nie mam, lecz z profesjonalnym nazewnictwem już tak.

Model routera to TP-Link TD-W8961ND

Z góry dziękuję za pomoc!
  • Specjalista Sieci, Internet
    Ustaw ręcznie w komputerze DNSy na 8.8.8.8 i 8.8.4.4, czy to pomaga ?
  • Poziom 4  
    Internet działał bez zarzutu w nocy, jednak teraz znów rozłącza się.
    Imreos napisał:
    jednak teraz znów rozłącza się.

Bardzo dokładnie opisz te symptomy.

Uruchom cmd.exe program, w czarnym oknie wpisz

ping -t 8.8.8.8

W czasie rozłączonego internetu
    - ping nadal działa ? czy też drukuje jakieś błędy ? pokaż co ping drukuje w czasie rozłączonego neta.
    - jak zachowuje się diody na routerze ? adsl dioda pali ? internet dioda pali się ?
    - pokaż strone status routera http://192.168.1.1 lub http://192.168.0.1
  • Poziom 4  
    Internet działa przez kilka minut, po czym zdaje się jakby tracił sygnał.
    Podczas rozłączenia dioda adsl się wyłącza, to samo ta od internetu.

Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS.
    Jaki dostawca neta ?