Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS.

16 Gru 2016 22:47 1326 13
  • Poziom 4  
    Witam!
    Od kilku dni borykam się z problemem, który związany jest z moim internetem. Od około trzech-czterech dni, zdaje się on zrywać, co kilka-kilkadziesiąt minut. Niestety, jestem zielony w tych sprawach i jedyne co mogłem póki co zrobić, to zadzwonić do centrum pomocy, tam pani poleciła zresetowanie do fabrycznych ustawień, tak też zrobiłem, lecz problem wciąż występuję.

    Czy istnieje na to jakieś rozwiązanie? Wszelką pomoc prosiłbym opisać w dosyć prostym języku, problemu z angielskim nie mam, lecz z profesjonalnym nazewnictwem już tak.

    Model routera to TP-Link TD-W8961ND

    Z góry dziękuję za pomoc!
  • Specjalista Sieci, Internet
    Ustaw ręcznie w komputerze DNSy na 8.8.8.8 i 8.8.4.4, czy to pomaga ?
  • Poziom 4  
    Internet działał bez zarzutu w nocy, jednak teraz znów rozłącza się.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Imreos napisał:
    jednak teraz znów rozłącza się.

    Bardzo dokładnie opisz te symptomy.

    Uruchom cmd.exe program, w czarnym oknie wpisz

    ping -t 8.8.8.8

    W czasie rozłączonego internetu
    - ping nadal działa ? czy też drukuje jakieś błędy ? pokaż co ping drukuje w czasie rozłączonego neta.
    - jak zachowuje się diody na routerze ? adsl dioda pali ? internet dioda pali się ?
    - pokaż strone status routera http://192.168.1.1 lub http://192.168.0.1
  • Poziom 4  
    Internet działa przez kilka minut, po czym zdaje się jakby tracił sygnał.
    Podczas rozłączenia dioda adsl się wyłącza, to samo ta od internetu.

    Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS. Internet Neostrada - traci połączenie z serwerem DNS.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Jaki dostawca neta ?

    Jestes bardzo daleko od centrali, na granicy odbioru adsl,
    Spróbuj kupić router adsl dlink 2640B, to chipset broadcoma, ponoć lepiej sobie radzi ze słabymi liniami

    Zgłaszałeś problem dostawcy ? nie ? to zgłoś

    Inne możliwości neta masz ? radio ? mobilny ?
  • Poziom 4  
    Internet mam od Orange, a zgłaszać problem zgłaszałem, lecz wychodzi na to, że w poniedziałek będę musiał tak czy siak dzwonić raz jeszcze. A w kwestii tego routera, gdzie najlepiej takowy dostać i czy warto?

    Co do możliwości, to raczej za dużych nie mam, mieszkam na terenie wiejskim i słabo z dostępem do takowych.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Za 40pln kup 2640B z allegro na próbe, jak nie podejdzie odsprzedaj.

    Podaj koordynaty zamieszkania, może mobilny podejdzie.

    http://beta.btsearch.pl
  • Poziom 4  
    Dobra, router zamówię w poniedziałek, a koordynaty tutaj 52.512333 18.532670
  • Specjalista Sieci, Internet
    Masz w zasięgu 3km LTE od Play-a, jest też Areo2 LTE,
    mapa bts
    poproś użytkownika matek451 niech to rozezna dokładniej, może załóż oddzielny temat "czy u mnie pójdzie LTE internet ?"

    masz telefon komórkowy z LTE ? może kolega ?
    trzeba by kupić startery Play do testów.

    wydaje mi się że warto spróbować jak neo jest w takim stanie jak twoje a radiówki nie ma

    Ile zużywasz transferu na miesiąc ?
  • Specjalista Sieci, Internet
    Daleko masz do centrali? Z parametrów linii niby 5 km?
    Lub centrala jest dużo bliżej, ale linia uszkodzona.
  • Poziom 43  
    Imreos napisał:
    w poniedziałek będę musiał tak czy siak dzwonić raz jeszcze

    Dzwonić - szkoda czasu.
    Reklamacja na papierze i przesłać im, albo inna forma kontaktu, która zostawi trwały ślad tego - rozmowa telefoniczna z reklamacją może zaginąć...
  • Specjalista Sieci, Internet
    Ja mam konto online orange, tam zgłaszam wszystkie usterki, potwierdzenie zapisuje w komputerze PDF,
    kiedyś dzwoniłem i czekałem i czekałem na konsultanta, teraz odpalam te zgłoszenia szybciej niż mogą je naprawiać :)
  • Poziom 2  
    Jeśli masz telefon stacjonarny w pakiecie (analogowy nie internetowy) to sprawdź czy nie słychać w nim szumów / trzasków...