Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zacinający się dźwięk w TV Samsung UE40K5572

17 Gru 2016 10:16 1695 16
  • Poziom 6  
    Witam.
    U mnie w nowym (3dni) tv Samsung UE40K5572 zawiesza sie dźwięk - przy podłączonej antenie naziemnej co jakiś czas zacina sie dźwięk. Obraz jest stabilny, można zmieniać kanały, ale dźwięk się zawiesza i koniec. Pomaga tylko wyłączenie z prądu. Po ponownym uruchomieniu przez chwilę wszystko jest ok i później znowu to samo... Telewizor podłączony jest bezpośrednio do gniazdka. Zainstalowane jest na nim najnowsze oprogramowanie.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 22  
    A sprawdz teraz jak jest przy podłączeniu z innych zródeł (HDMI).
  • Poziom 6  
    Zbigniew Sekula napisał:
    A sprawdz teraz jak jest przy podłączeniu z innych zródeł (HDMI).

    Podłączyłem telefon bezprzewodowo za pomocą kopii ekranu i już po minucie oglądania teledysku na YouTube dźwięk się zawiesił. Nie pomogło rozłączenie z telefonem.. Tylko odłączenie odbiornika z prądu pomaga "na chwilę"

    Teraz pytanie.. Tv kupiłem w EuroRtvAgd za gotówkę. Jest on nowy i uszkodzony od samego początku. Jak go zareklamować żeby albo dostać zwrot pieniędzy od razu, albo wymieniono mi telewizor na miejscu? Nie mam ochoty czekać aż telewizor pójdzie na gwarancję, bo był uszkodzony OD RAZU
  • Poziom 37  
    Reklamuj z tytułu niezgodności towaru z umową żądając wymiany na nowy albo zwrotu gotówki. Sprawdź najpierw, czy nie możliwości zwrotu bez podania przyczyny? Niestety zależy to od polityki firmy. Ja na wyminę fabrycznie uszkodzonego radia samochodowego czekałem ponad miesiąc po 2 pobytach w serwisie firmowym, ale to była inna sieć, nie EuroRTV.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 6  
    andpol 33 napisał:
    Reklamuj z tytułu niezgodności towaru z umową żądając wymiany na nowy albo zwrotu gotówki. Sprawdź najpierw, czy nie możliwości zwrotu bez podania przyczyny?


    Czy do tego typu reklamacji muszę mieć jakiś specjalny formularz czy wystarczy reklamować "słownie"? Obawiam się, że sklep ten może być ze tak powiem uczulony na klientów reklamujących towar z tytułu niezgodności i będę chcieli a wszelką cenę wziąć tv na gwarancje..
  • Poziom 37  
    Wszystko musisz mieć na papierze. Sklep musi mieć odpowiednie formularze. Sprawdź najpierw, czy nie możesz go zwrócić bo "żonie kolor się nie podoba". Tak jest najłatwiej o ile sklep przewiduje taką możliwość. W swoim roszczeniu musisz określić, czy chcesz wymiany na nowy, czy zwrotu gotówki, ale to i tak sklep ma ostatnie słowo.Link
  • Poziom 6  
    Nie byłoby problemu ze zwrotem gdybym zamawiał telewizor przez internet a nie kupował w sklepie stacjonarnym. Pozatym ten tv ma już ściągnięte folie zabezpieczające, wypakowany pilot itp. Tak ze z takim zwrotem może być problem. Jedynym wyjściem będzie próba reklamacji z tytułu niezgodności. Może warto wcześniej przygotować sobie taki "papier" reklamacyjny? Ktoś kiedyś coś tak może reklamował?
  • Poziom 37  
    Obejrzyj link. Euro ma promocję na zwroty i wychodzi, że możesz zwrócić nawet kupiony w sklepie stacjonarnym. Chyba, że pozrywałeś folie z ramki?
  • Poziom 6  
    andpol 33 napisał:
    Obejrzyj link. Euro ma promocję na zwroty i wychodzi, że możesz zwrócić nawet kupiony w sklepie stacjonarnym.


    Jaki link? Nigdzie tego nie widziałem..
  • Poziom 37  
    W poprzednim moim poście.#6. Reklamacja tydzień przed świętami to kiepski pomysł. Zabiorą Ci TV i na 100% rozpatrzenie będzie po świętach albo nawet w przyszłym roku.
  • Poziom 6  
    Cytat z linku :
    "Jakie warunki musi spełniać towar, aby go zwrócić lub wymienić?
    Towar musi być nieużywany. Opakowanie fabryczne powinno być nieuszkodzone. W opakowaniu powinny się znajdować wszystkie zabezpieczenia towaru (np. styropiany mocujące, fizeliny), karta gwarancyjna i instrukcja obsługi oraz kompletne wyposażenie. Na zwracanym lub wymienianym towarze muszą być oryginalne folie zabezpieczające, plomby i naklejki producenta.*

    No i lipa..
  • Poziom 37  
    Czyli rozumiem, że folie pozrywane i powyrzucane? Zawsze możesz spróbować. Może w przedświątecznym szale zakupów się nie dopatrzą.
  • Poziom 6  
    andpol 33 napisał:
    Czyli rozumiem, że folie pozrywane i powyrzucane? Zawsze możesz spróbować. Może w przedświątecznym szale zakupów się nie dopatrzą.


    Dokładnie tak.. Po co miałbym zostawiać folie tak na zdrowy rozsądek? ;)
  • Poziom 37  
    To pakuj go w karton i dzisiaj zawoź. Jedyna szansa, że w tym tłoku nie będą szczegółowo sprawdzać. Inaczej zostajesz bez TV. Chyba, że chcesz go naprawiać przez gwarancję, ale wtedy to serwis zadecyduje, czy Ci go zabierze i na ile.
  • Poziom 6  
    andpol 33 napisał:
    To pakuj go w karton i dzisiaj zawoź. Jedyna szansa, że w tym tłoku nie będą szczegółowo sprawdzać. Inaczej zostajesz bez TV. Chyba, że chcesz go naprawiać przez gwarancję, ale wtedy to serwis zadecyduje, czy Ci go zabierze i na ile.


    Nie zgodzę się na gwarancję.. Bez jaj:/ reklamacja z tytulu niezgodności musi przejść..
  • Poziom 37  
    Uwierz mi, że nie musi. Oddajesz do sklepu, idzie do serwisu do sprawdzenia i to serwis decyduje, czy warto naprawić, czy wymienić. Oczywiście możesz swoich praw dochodzić (rzecznik konsumenta, sąd). Ale to trwa a Ty jesteś bez TV. Jest też szansa, że serwis naprawi Ci ten TV w domu. Podobno nawet matryce teraz w domu wymieniają. Zapytaj w sklepie, czy możesz zgłosić reklamację z tytułu niezgodności bez dostarczania sprzętu do sklepu. Może wtedy serwis przyjedzie do Ciebie.
  • Poziom 12  
    Nie wiem, czy jeszcze Arekszczudlo24 jest zainteresowany, bo już rok go tu nie ma. Ja tez kupiłem ten sam TV w EURO. po roku podswietlenie słabło [małe smugi z lewej strony na jednolitym tle, na obrazie niewidoczne]. Pod koniec gwarancji skontaktowałem sie z konsultantami firmy Samsung w Warszawie, przesłałem opis, zdjecia na róznych tłach. Po przeanalizowaniu tych inf. sami zakwalifikowali TV do naprawy zlecając autoryzowanemu serwisowi na moim terenie. Serwis po 2 dniach umówił się ze mną w chacie, przywieźli nowy panel [matryca + podswietlenie, czyli cały ekran]. po pół godziny miałem gotowy TV. No i oczywiście g 2 lata gwarancji... Czyli wszelkie wady trzeba konsultować z producentem....