Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD - Duze zuzycie paliwa plus kod bledu P1130

17 Gru 2016 15:37 6372 16
  • Poziom 9  
    Witam
    Problem ze spalanie zuzywa 17L/100km .Wszystkie wtryski po regeneracj,zawor zwrotny na szynie paliwa wymieniony,sensor walu wymieniony na nowy.Pokazuje kod P1130 po podlaczeniu do komputera nie pokazuje zadnych bledow.
    Wszelkie podpowiedzi i pomoc mile widziana.
    Dziekuje
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 9  
    Hej
    Widzialem ten temat,ale nie znalazlem zbyt pomocnych informacji.Z racji tego ze jest to stary post postanowilem zalozyc nowy.
    Dolaczylem sie tam do tematu,ale zostalem usuniety przez mod.
    Pzdr
  • Poziom 30  
    No ja uwazam ze wskazowki tam masz. Sprawdź cisnienie paliwa.
  • Pomocny post
    Specjalista grupy V.A.G.
    Po podłączeniu do kompa nie ma błędów a ten błąd to z czego odczytany?
    Silnik czasem nie chodzi głośniej?
    Jakie ciśnienie widać w sterowniku - zadane i odczytane?
    Przydało by się zmierzyć też ciśnienie przed podpięcie manometru.
  • Poziom 9  
    Hej
    Dzieki za odpowiedz.
    Kod bledu wyswietla sie na desce po przekreceniu kluczyka 3 razy on/off pokazuje bledy.
    Silnik czasami sie zdaza ze glosniej pracuje.
    Co do pomiarow cisnienia jutro bede dzwonil do mechanika.
    Jako ciekawostke dodam ze tylko podczas jazdy w cyklu miejskim jest super wysokie spalanie.Podczas jazdy na autostradzie pokazuje spalanie w granicach 6-7/1ookm
    Pzdr
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 9  
    Wyniki sa z wyswietlacza .Po zatankowaniu pelnego baku przejechalem 100km i pojechalem na stacje znowu nalac do pelna -wynik 16.75L/100km :(
  • Poziom 9  
    wszystko wyczyszczone w komputerze zadnych bledow,wtryski zresetowane po przejechaniu 40 km sprawdzilem kluczykiem blad pojawia sie znowu.
  • Poziom 9  
    Witam
    Odkryłem za filtrem powietrza dwa odłączone przewody(rury)czy może ktoś mi powiedzieć czy one powinny być ze sobą połączone,ewentualnie do czego one są?Prosze zerknąć na zdjęcia.
    Drugie pytanie. Poradzono mi żeby wymienić czujnik temperatury silnika-czy zepsuty czujnik może mieć wpływ na ciśnienie paliwa?Gdzie ten czujnik się znajduje w Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD
    Bardzo dziękuje za pomoc Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD - Duze zuzycie paliwa plus kod bledu P1130 Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD - Duze zuzycie paliwa plus kod bledu P1130
  • Poziom 30  
    Wyglada na odlaczona klimatyzacje.
    A co z filtrem paliwa zmieniales ? Nie wazne ze wyglada jak nowy ! ;-)
    Musi to ogladanoac diagnosta z doswiadczeniem bo sam bedziesz pchal sie w koszta !
    W trasie spalanie wyglada ok w miescie zima tez moze byc wlasciwe o ile krotko tym autem jezdzisz ?
  • Poziom 9  
    W trasie spalanie jest ok tylko w mieście dramat :(.Tak właśnie planuje podjechać na stacje diagnostyczna w przyszłym tygodniu bo już pomysły mi się kończą
    M.
  • Poziom 20  
    Tu masz wszystkie czujniki:
    Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD - Duze zuzycie paliwa plus kod bledu P1130
    w tych rocznikach jest jeden czujnik temperatury - do kompa i na wskaźnik. Jeśli masz wskazówkę na środkowej kresce lub tuż pod nią to jest OK. Lepiej przyjrzyj się przepływomierzowi - jak stary i zabrudzony to zaniża odczyty. Regulator ciśnienia na pompie - do sprawdzenia/podmianki.
    No i pytanie za 100 pkt. - masz zaufanie do warsztatu który regenerował wtryski ?
    A z drugiej strony skoro w 1 poście piszesz, że komputer diagnostyczny nie widzi błędów to jak zostały one wyczyszczone ? Kluczykowanie pokaże także stare zapisane błędy .
  • Poziom 9  
    Hej.Bardzo dziekuje za odpowiedz,
    Do warsztatu co regenerowal wtryski to ciezko mi sie okreslic mam zaufanie do warsztatu w ktorym stal samochod i wyciagali wtryski.Po podlaczeniu do normalnego urzadzenia diagnostycznego bylo 0 bledow.Przyjechal gosc ze sprzetem z wyzszej polki po podlaczeniu sie znalaz ten sam bla i go wyczyscil.
    Jeszcze jedno pytanie zauwazylem ze wskaznik obrotow lekko skacze(obrotysie zwiekszaja a za chwwile spadaja w dol)prosze zerknac na filmik.
    Dziekuje za pomoc

    https://youtu.be/ODQ7uiEhtzs
  • Poziom 9  
    No i dalej poszukuje pomocy-w zimne poranki chmura bialego dymu i problem z zapaleniem.po wcisnieciu gazu w pierwszym momencie chmura czarnego dymu a pozniej czysto.podlaczenie do kompa nie pokazuje bledow-czy ktos ma jakies pomysly bo trace rozum
    Dziekuje za pomoc
  • Poziom 1  
    Jak czytam to forum to jak bym słyszał o moim samochodzie - wymieniłem wtryski - nawet o nie połączonych przewodach od klimatyzacji się zgadza . Ja nie mam żadnych błędów - skasowałem z ECU - sygnały RGR . A kto serwisuje ten samochód - może to robią ci sami partacze.? Dzisiaj jechałem BMW 10 z silnikiem Diesla 3,0 - spalanie w mieście 8 L/100. Tak więc też nie rozumiem tego spalania - i dużej różnicy - pomiędzy miastem a trasą. To tak jakby ilość paliwa była stała - a zużycie na 100 zależało od odległości. Jakie powinno byc zużycie na godzinę?
  • Poziom 2  
    Na zdjęciach odczepione rury to jest odpływ wody z podszybia...