Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Układ scalony LMB1017FHT - Sterujący wtryskiwaczem PB

Mipel3 17 Gru 2016 16:03 336 7
  • #1 17 Gru 2016 16:03
    Mipel3
    Poziom 12  

    Witam. Szukam zamiennika dla układu scalonego LMB1017FHT , który steruje 2 wtryskiwaczami w silniku Mercedesa m104 3.2 . Informacji na temat w/w układu praktycznie niema , dlatego będę wdzięczny za pomoc w tej sprawie .

    0 7
  • #3 17 Gru 2016 16:41
    Mipel3
    Poziom 12  

    Ok . Proszę jeszcze o podpowiedź . Czy ten układ jak się uszkodzi to któryś z wtryskiwaczy przestaje całkowicie działać ? Bo u mnie wtryskiwacz raz działa a raz nie . Nawet gdy nie działa , to czuć jak podczas jazdy czasami zaczyna działać . Oczywiście wiązka silnika zrobiona i sprawdzona 2x .

    0
  • #4 17 Gru 2016 17:50
    luk526
    Poziom 13  

    A czy wtryskiwacz sprawdzony ? Sprawdzałeś oscyloskopem wyjścia z ECU na wtryskiwacz ? Może się okazać, że problem nie leży w komputerze.

    0
  • #5 17 Gru 2016 19:42
    Mipel3
    Poziom 12  

    Samego wtryskiwacza nie sprawdzałem , ale z ecu czasami nie wychodzi sygnał sterujący . Wtedy silnik zaczyna kuleć , a czas wtrysku na czwartym cylindrze wynosi 0ms . Wymieniłem świece , cewki i przewody WN bo myślałem , że to zapłon , ale teraz widzę że problem jest z podaniem paliwa. Zasilanie na tym wtrysku jest . Ponadto czasami problem nie występuje .

    0
  • #6 17 Gru 2016 21:14
    luk526
    Poziom 13  

    A jak wygląda ECU w miejscach wyjść na wtrysk? luty są ok? Masz może jakieś zdjęcie sterownika ?

    0
  • #8 17 Gru 2016 21:33
    Mipel3
    Poziom 12  

    0ms odczytane z ecu lpg . Dla pewności teraz mam odpiętą instalacje lpg i dalej jest to samo . W sterowniku poprawiłem wszystkie luty związane ze sterowaniem wtryskami , ale wyglądały ładnie .

    0