Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Camry 2.4 2007 automat - Obroty po czyszczeniu Przepustnicy

Martinn09 17 Dec 2016 19:05 2106 16
  • #1
    Martinn09
    Level 7  
    WITAM
    Tak jak w temacie po czyszczeniu przepustnicy pojawil sie problem z obrotami po redukcji do pierwszego biegu obroty opadaja normalnie i potem podskakuja ponownie zamiast stac w miejscu .Na postoju z obrotami nie ma problemu trzymaja sie ladnie ,natomiast podczas jazdy po puszczeniu gazu obroty nie spadaja od razu tylko z opoznieniem .Po czyszczeniu przepustnicy i odpaleniu ,silnik od razu wszedl na maxymalne obroty i trzymal je tak caly czas wiec bylem zmuszony wylaczyc silnik odpiac akumulator i wtedy wszystko wrociło do normy ,lecz po dluzszej obserwacji silnik przestał reagowac na odlaczenie akumulatora ,co wczesniej bylo normalnoscia ze silnik uczył sie jazdy do pewnego momentu jazdy .Teraz przy odlaczaniu akumulatora zachowuje sie tak jakbym go nigdy nie odlaczał .
    PROSZE O WSKAZOWKI BO WYDAJE MI SIE ZE TO WINA PRZEPUSTNICY
  • #2
    Don de Leon
    Level 24  
    Adaptacji pewnie potrzebuje.
  • #3
    Martinn09
    Level 7  
    W tych silnikach adaptacja przychodzi samoistnie podczas jazdy ,chyba ze sie rozregulowala badz popsulo przy czyszczeniu i ruszaniu klapa przepustnicy
  • #4
    Don de Leon
    Level 24  
    Raczej przepustnica nie jest z waty, więc jeśli normalnie ją czyściłeś to trudno w niej tryby połamać. Zawsze możesz spróbować jak w wielu innych japońcach pozostawić go na jałowym od zimnego do gorącego bez obciążenia, a później z.
  • #5
    Martinn09
    Level 7  
    Nic sie nie dzieje nie reaguje setki razy odlaczalem akumulator nie raz na cała noc i po odpalaniu zachowuje sie caly czas tak samo jakby pamietał caly czas stale poprzednie ustawienia ,nie uczy sie trybu jazdy .A za czasow gdy bylo wszystko wporzadku po kazdym odlaczeniu akumulatora silnik jasno i wyraznie potrzebowal czasu do wyregolowania wolnych obrotow ,co objawialo sie spadaniem bardzo nisko obrotow i przygasaniem silnika do czasu zagrzania sie .
  • #6
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    Martinn09 wrote:
    Po czyszczeniu przepustnicy i odpaleniu ,silnik od razu wszedl na maxymalne obroty i trzymal je tak caly czas wiec bylem zmuszony wylaczyc silnik odpiac akumulator i


    A jak to zrobiłeś że była otwarta przepustnica?

    JA tam nigdy nie miałem problemu, tylko pochwal się który to silnik 2,4, podpowiem ci jeden jest bezpośredni drugi pośredni wtrysk.

    Dodano po 55 [sekundy]:

    I po co w ogóle czyściłeś przepustnice jak tam jest czysto jak u dziewicy.
  • #7
    Martinn09
    Level 7  
    Byla zamknieta po wyczyszeniu wszystko chodzilo przed urochomieniem ,ale pamietam ze gdy uruchomilem silnik to zaczal wyc tak jakbym na maksa wcisnal pedal gazu wiec wylaczylem silnik bo az sie wystraszylem odpialem klemy i potem juz odpalil normalnie obroty spadly do normalnego poziomu ,ale juz pozniej zaczely sie problemy w jezdzie przy zatrzymywaniu podskakiwaly obroty do 13000 .Trzeba czekac zanim opadna by mozna bylo spoojnie ruszyc ponownie .No i ten brak reakcji na odlaczenie akumulatora to jakos mi sie klei w calosc .A czyscilem bo mialem problemy z przyspieszeniem wiec szukalem i czyscilem co popadnie. Silnik 2.4 wielopunktowy MPI
  • Helpful post
    #8
    Strumien swiadomosci swia
    Level 43  
    Martinn09 wrote:
    A czyscilem bo mialem problemy z przyspieszeniem wiec szukalem i czyscilem co popadnie


    Uhu i niby to miało pomóc? Weź się ogranij i nie pisz herezji.

    Pytam drugi raz wtrysk bezpośredni czy pośredni.
  • #9
    Don de Leon
    Level 24  
    A nieszczelności w dolocie nie zrobiłeś?
  • #10
    Martinn09
    Level 7  
    Don de Leon wrote:
    A nieszczelności w dolocie nie zrobiłeś?


    Wszystko jest szczelne posprawdzane wezyki itp .
    Z tego co wiem to w tym silniku przepustnica steruje komputer i brak krokowca ,przepustnica niby dziala prawidlowo otwiera sie i zamyka w pelnym zakresie ale trzeszczy i charczy .Wyglada tak jakby cos powodowalo uchylenie przepustnicy gdy obroty opadna gdy auto staje max do 1200rpm czasmi troszke mniej nigdy wiecej .Nie slyszalem by ktos sie spotkal z czyms takim dziwny przypadek .A bardzo uciazliwe w jezdzie po miescie bo szarpie zrywa z tych obrotow jak dodam gazu gdy jeszcze nie opadna. Ale bardziej zalezy mi by dowiedziec sie dlaczego po resecie Ecu nie uczy sie wolnych obrotow ,bo napewno to ma tez zwiazek z podbijaniem obrotòw.
  • #11
    Martinn09
    Level 7  
    Mozecie sprawdzic jak zachowuje sie u was przepustnica ,bo u mnie gdy zalacze zaplon i dotkne pedal gazu chrobocze w calym zakresie ,natomiast gdy puszcze gaz zamyka sie i dalej wydobywa sie z niej chrobotanie ,poza dzwiekiem impulsowym ktory jest rzecz jasna normalny
  • #12
    bula17
    Level 22  
    Martinn09 wrote:
    Mozecie sprawdzic jak zachowuje sie u was przepustnica ,bo u mnie gdy zalacze zaplon i dotkne pedal gazu chrobocze w calym zakresie ,natomiast gdy puszcze gaz zamyka sie i dalej wydobywa sie z niej chrobotanie ,poza dzwiekiem impulsowym ktory jest rzecz jasna normalny


    Jutro kukne tez mam Camry 2007 2.4 tylko hybryde ale osprzęt ten sam
  • #13
    Martinn09
    Level 7  
    Dzieki przepustnica powinna byc taka sama , a zalezy mi by wiedziec jak sie zachowuje sprawna
  • #14
    bula17
    Level 22  
    U mnie po zapłonie przepustnica nie daje zadnych dzwięków jest cicho tak samo po dodaniu gazu .
  • #15
    Martinn09
    Level 7  
    Tak jak myslalem ze nie powinna skrzeczec i chrobotac wiec musze ja wymienic
  • #16
    bula17
    Level 22  
    Dokładnie sciąg dolot i niech kts ci dodaje powoli gazu i zobacz czy chodzi płynnie . Wydawanie dziwnych dziwków może świadczyć o wyrabiającym się napędzie przepustnicy .
  • #17
    Martinn09
    Level 7  
    Zgadza sie to jest silniczek krokowy w niej umieszczony ,otwierac sie otwiera do konca ale czy plynnie to nie wiem bo blokowalem kijem pedal gazu ale tylko na zaplonie wiec w czasie jazdy moze zachowywac sie inaczej .Byc moze dlatego wystepuja te problemy o krorych pisalem w pierwszych postach