Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG Fino D290N - boot certifiaction verify, nie włącza się.

prolaky 17 Gru 2016 21:09 6018 12
  • #1 17 Gru 2016 21:09
    prolaky
    Poziom 2  

Witam,
    mam problem z telefonem LG fino D290N, bez simlocka na pewno, soft chyba z plusa.
    Zaczęło się od tego że nie mogłem pobierać mmsów. ( sieć t-mobile)
    pomyślałem ze nie mam skonfigurowanego mms.
    gdy nie mogłem znaleźć menu gdzie to wpisać pomyślałem ze aktywuje opcje programistyczne (kilka razy kliknąłem na numer kompilacji),
    wyskoczył napis ze jestem już programistą lub deweloperem.
    oczywiście nie było to niepotrzebne do konfiguracji mms, znalazłem gdzie to wpisać,
    konfiguracje wpisałem ręcznie lecz nie pojawiła się na liście wiec pomyślałem może trzeba zresetować telefon,
    i niestety już się nie włączył, podejrzewam że to przez te opcje programistyczne.

Przy próbie włączenia wyskakuje logo lg a potem komunikat:
    ERROR: boot certification verify
    [1160] secure booting Error!
    [1160] Cause: boot certification verify.

Potem telefon wyłącza się i jak chcę znowu spróbować włączyć to muszę wyjąc baterię.
    Nie miał żadnego roota, nic nie grzebane.
    Sprawdziłem też :
    Telefon wchodzi w tryb factory reset ale reset już się nie udaje.( volume down + power, puszczam przy pojawieniu sie logo lg i znowu trzymam)
    Nie wchodzi w download mode, wyskakuje ze próbuje włączyć ten tryb ale po chwili pojawia się błąd boot certification verify i wylacza sie ( volume up + podłączenie kabla usb)
    próbowałem tez volume up+ power (recovery mode chyba) pojawienie się loga puszczam i znowu trzymam, nic to nie dało.

po podłączeniu do komputera pojawia się pamieć masowa z 2 folderami: image i verinfo.

umie mi ktoś pomóc ? czytałem różne poradniki również w języku angielskim ale każdy może wejść w download mode.