Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
LegrandLegrand
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Grundfos - Pytanie dotyczące ogrzewania podłogowego - zasilanie

shae 18 Dec 2016 10:56 846 0
    shae
    Level 2  
    Witam

Mam pytanie dotyczące ogrzewania podłogowego. Z góry przepraszam za ew. gafy - jestem kompletnym laikiem, zwyczajnym użytkownikiem z głową pełną pytań :)

Niedawno miałem wymieniany cały rozdzielacz z pompą (wcześniej miałem TECE, montowany przez dewelopera - same problemy, podłoga nie grzała, pompa wielokrotnie czyszczona itd.), obecnie posiadam pompę elektryczną Grundfos, 3 przepływomierze, wszystko w skrzyni przerobione, tylko główna konstrukcja została po TECE).

Ogrzewanie podłogowe mam w salonie z aneksem kuchennym, 3 obiegi. Pozostałe pomieszczenia na parterze to grzejniki, całe piętro również + dodatkowe podłogowe na zaworze RTL w łazience.

Piec Junkers Ceraclass, sterownik Salus 091FLRF.

Podłogówka chodzi elegancko - czasami nawet aż a bardzo.

W czym rzecz? Sytuacja, która powtarza się codziennie - wieczorami potrzebuję obecnie temperaturę 22-23 st. C w pokojach dziecięcych na piętrze (kąpiel noworodka itp.). Nastawiam tę temperaturę na sterowniku, sterownik umieszczam w którymś z tych pokojów.