Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

- Instalacja TV+SAT w domu

eljam 18 Dec 2016 12:22 1218 3
    eljam
    Level 2  
    Witam
    Bardzo proszę o pomoc w rozszyfrowaniu instalacji tv+sat jaką zastałam w nowo zakupionym domu. Jestem całkowitym laikiem i chciałabym po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw zakupić abonament na Cyfrowy Polsat. Poniżej w punktach wypiszę co udało mi się zauważyć w zastałej instalacji
    - Na dachu (tam nie byłam widzę tylko z ziemi) dwie anteny jeden talerz do TV SAT (nie wiem jaki konwerter i nie wiem czy to coś działa, przy czym kiedyś 6 lat temu pod tą anteną działał dekoder Canal+), druga to zwykła antena kierunkowa.
    - z przewodu kominowego wychodzi 5 kabli koncentrycznych (dodam że dom to bliźniak) 4 jak mi się wydaje od talerza czy czegoś tam przy talerzu TV SAT(nazwę je B,C,D,E) i 1 zwykłej anteny TV (nazwę go A)
    A) przewód podłączony jest bezpośrednio do wzmacniacza firmy ams AWS-132 i dalej do rozdzielacza sygnału FVC 2L 2 WAY SPLITTER (że to rozdzielacz sygnału to wiem od google:)) i dalej na kolejny rozdzielacz sygnału FVC 6 6 - WAY SPLITTER i z tego rozdzielacza już prawdopodobnie kable przewody idą bezpośrednio do 5 gniazdek w domu oraz do drugiego rozdzielacza FVC 6 6 - WAY SPLITTER na drugiej stronie domu.
    B) przewód idzie bezpośrednio do wiązki kabli, które znikają w podłodze więc prawdopodobnie do któregoś gniazdka w salonie (dodatkowo pomocnym wydaje się napis wykonany markerem TV SAT salon)
    C) przewód podłączony jest do zwrotnicy (tu również pomoc google) FB 1ML 950-2500/0.15-862MHz COMBINER i do tej zwrotnicy również podłączony jest przewód z rozdzielacza FVC 6. Z tej zwrotnicy przewód idzie do wiązki kabli dodatkowo z napisem TV SAT piętro.