Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Antipollution fault oraz Peugeot 307 Catalic Conventer Fault.

20 Gru 2016 07:36 2463 1
  • Poziom 1  
    Witam wszystkim użytkowników forum, widziałęm po innych forach już wałkowany problem z którym sie borykam lecz nigdzie posty nie były dobrze sprecyzowane a jeżeli już były to nie zgadzają się z moim przypadkiem.:/ Więc posiadam Peugeota 307 1,4 benzyna ,rok 2003 bez sekwencji gazu obecnie przebywam za granicą i co chwile pojawiają mi sie wyżej wymienione w temacie postu błędy tylko jest jeden problem byłem u Polskiego mechanika który stwierdził że przy takich objawach jak :
    - pojawia się błąd śilnika któy miga na żółto.
    - po odpaleniu samochód wydaje bardzo dziwne dzięki.
    - trzesie całym samochodem zaraz po odpaleniu i podczas jazdy dopóki samochód się nie rozgrzeje.
    - wskaznik temperatury wariuje niemiłosiernie skacze wskazówka pokazując bardzo wysoką temperature.
    -oraz strasznie ucieka mi płyn chłodniczy.
    Należy wymienic cewkę zapłonową tylko że moja cewka zapłonowa jest sprawna i wymieniana. przy czym koszt za granica to (150 Euro)
    gdy po wymianie cewki problemy nie ustąpiły przeszedł do wymiany świec które też niczemu nie poskutkowały gdyż każda była dobra i dawała iskrę..
    Nie znam się ale jakimś urządzeniem sprawdzał ( najprawdopodobniej ) ćisnienie w cilindrach i mówił że trzeba wyregulować cylindry bądź wtryski i liczy się to z kosztem ponad (200 Euro)
    Pytam ponieważ za kilka dni mam zamiar zjechać do kraju na święta lecz nie będzie to możliwe autem z takimi usterkami.
    Z góry dziękuje za każdą odpowiedź i pozdrawiam . :)
  • Poziom 34  
    Te komunikaty mogą odnosić się do kilku problemów
    Cewka i świece owszem w przypadku trzęsawki. Jeżeli wymiana cewki nie przyniosła rezultatu mechanik powinien zamontować z powrotem Twoją przynajmniej wg mnie, bez ponoszenia przez Twoją osobę kosztów. Nie sztuką jest wymienić pół auta.

    Do sprawdzenia świece, katalizator i druga sonda, nie wiem jak to w tym modelu jest rozwiązane czy przewody do świeć czy cała listwa również do weryfikacji.
    Co do czujnika temperatury, możliwe ze pokazuje właściwie - ucieka Ci płyn i układ może być zapowietrzony.

    Na początek ogarnij wyciek później działaj z resztą tematów.