Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DVD Sony do monitora Iiyama - Sony DAV-DZ10 do Iiyama Prolite B2409HDS

wiary.godny 20 Gru 2016 10:07 357 5
  • #1 20 Gru 2016 10:07
    wiary.godny
    Poziom 2  

Zwracam się o pomoc do Was, specjalistów :) Próbowałem znaleźć rozwiązanie na Waszym forum i mimo że podobnych tematów jest sporo to nie udało mi się znaleźć takiego, który by opisywał te interfejsy, z którymi mam do czynienia w mojej sytuacji.

Potrzebuję podłączyć stary odtwarzacz DVD Sony DAV-DZ10 do monitora Iiyama Prolite B2409HDS.

Wyjście na DVD jest tylko jedno - Euro AV (SCART), wejścia na monitorze są trzy: HDMI, VGA (D-Sub) oraz DVI-D.

Nie znam się na tym kompletnie niestety. Pomyślałem, że to pewnie standardowy problem i jedna wycieczka do Media Markt go rozwiąże. Wróciłem stamtąd zadowolony, że udało się kupić taką - Hama ADAPTER 15PIN HDD-SCART. W domu okazało się jednak, że to nie takie proste. Do przejścwki podpiąłem też zwykły kabel VGA żeby mi wszystko sięgnęło, ale podejrzewam, że to nie to było żródłem problemu. Nie ma obrazu, monitor pokazuje tylko 'no signal'.

Z lektury innych podobnych tematów wnioskuję, że generalnie połączenie DVD ze standardowym monitorem to raczej skomplikowana sprawa, a często nawet niemożliwa. Pomyślałem jednak, że przynajmniej sprobuję zapytać, a nuż interfejsy, którymi dysponuję akurat w mojej sytuacji na to pozwalają bez konieczności bycia biegłym w sztuce (myślę, że już się domyśliliście, że w mojej sytuacji konstruowanie czegokolwiek samemu odpada :))

Widzę tez, że na allegro takich przejściówek SCART -> VGA jest mnóstwo i że na nich jest interfejs męski VGA (na tym co kupiłem sam jest żeński), więc może to od Hama służy kompletnie do czegoś innego a taki adapter z allegro wystarczy do rozwiązanie mojego problemu?

Będę bardzo wzdzięczny za wszelką okazaną pomoc.

pozdrawiam serdecznie, Wesołych Świąt!