Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master - podpiecie sterownika centralnego zamka

21 Gru 2016 01:10 705 1
  • Poziom 9  
    Witam. Szukam podpowiedzi co musze miec w komplecie zeby zastapic moj stary kluczyk nowym. Zgubilem stare kluczyki od mojego mastera 2001 2.8 tdi. Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota w kluczyku, oczywiscie korek wlewu paliwa zamek w drzwiach. imo z pompy to raczej nikt nie bedzie mial wiec raczej do pompy +12 ze stacyjki. nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego zamka.

    Moderowany przez CameR:

    Na forum publicznym zabrania się wszelkich dyskusji związanych bezpośrednio lub pośrednio z omijaniem i usuwaniem zabezpieczeń antykradzieżowych pojazdów.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1628351.html

    Wydzielono z tematu archiwalnego:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1307245.html
    Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.


  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Maciej Fierek napisał:
    Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota

    Centralny zamek sterowany impulsami masy:
    zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania
    zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania
    w białym złączu w okolicy lewego progu
    Maciej Fierek napisał:
    imo z pompy

    O tym nie będziemy dyskutować - regulamin
    Maciej Fierek napisał:
    nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego zamka

    Fabryczna centralka zamka pozostaje nadal w samochodzie a Ty jedynie wysterowujesz ją impulsami "masy" - tak jak byś otwierał/zamykał samochód ręcznie kluczykiem w drzwiach kierowcy.