Mam Windows 8 i Office 2010.
Zainstalowałem Office 365.
Odtąd domyślnie wszystko otwiera mi się w Office 365 (czyli Office 2016).
Chciałbym, żeby pliki Word i Excel otwierały się nadal w wersji 2010, ale nie mogę tego zrobić.
Nie mogę dodać Excel 2010 ani Word 2010 do listy programów w "Otwórz za pomocą".
Nie ma tam ani Excel 2010 ani Word 2010 i nie wiem, gdzie ich szukać (jaka lokalizacja).
Prosze o pomoc.
Zainstalowałem Office 365.
Odtąd domyślnie wszystko otwiera mi się w Office 365 (czyli Office 2016).
Chciałbym, żeby pliki Word i Excel otwierały się nadal w wersji 2010, ale nie mogę tego zrobić.
Nie mogę dodać Excel 2010 ani Word 2010 do listy programów w "Otwórz za pomocą".
Nie ma tam ani Excel 2010 ani Word 2010 i nie wiem, gdzie ich szukać (jaka lokalizacja).
Prosze o pomoc.