Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Office 2010 / Office 2016 - Brak obsługi w Otwórz za pomocą

Egon35 21 Dec 2016 11:29 2076 7
  • #1
    Egon35
    Level 7  
    Mam Windows 8 i Office 2010.
    Zainstalowałem Office 365.
    Odtąd domyślnie wszystko otwiera mi się w Office 365 (czyli Office 2016).
    Chciałbym, żeby pliki Word i Excel otwierały się nadal w wersji 2010, ale nie mogę tego zrobić.
    Nie mogę dodać Excel 2010 ani Word 2010 do listy programów w "Otwórz za pomocą".
    Nie ma tam ani Excel 2010 ani Word 2010 i nie wiem, gdzie ich szukać (jaka lokalizacja).

    Prosze o pomoc.
  • Helpful post
    #2
    Skylakee
    Level 18  
    C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14 lub C:\Program Files\Microsoft Office\Office14

    WINWORD.exe- Word
    POWERPNT.exe- Power Point
    MSACCESS.exe- Access
    EXCEL.exe- Excel
  • #4
    Egon35
    Level 7  
    lokis3 wrote:

    EXCEL.exe- Excel


    Więc wybierając "Otwórz za pomocą" klikam:
    "Wybierz program domyślny" [jest tam plik excel 2016 i inne programy]

    a następnie:
    "Wyszukaj inną aplikację na tym komputerze"

    ... no i ani nie mogę znaleźć tego pliku excel.exe ręcznie ani kiedy go wpisuję w "Wyszukaj" też nic się nie pojawia...

    Dodano po 1 [minuty]:

    leonov wrote:
    Może to pomoże ;-) Link :idea:


    Przykro mi, ale takim specem nie jestem, żeby coś ustawiać i grzebać w systemie, albo raczej "nie wiem wszystkiego" ;)
  • Helpful post
    #5
    Skylakee
    Level 18  
    Czy przypadkiem instalator Office wersji 365 nie odinstalował starszej wersji pakietu?
    Sprawdź w Programach czy w ogóle Office 2010 tam widnieje.
  • #6
    Egon35
    Level 7  
    Oczywiście, że istnieje, gdyż Office 2010 otwiera się, gdy na niego kliknę (ikonka jest w "Start")
  • Helpful post
    #7
    Skylakee
    Level 18  
    Spróbuj: Panel sterowania > Programy domyślne > Skojarz typ pliku lub protokół z określonym programem
  • #8
    Egon35
    Level 7  
    Już doszedłem do tego, że w przypadku Excela w "Wybierz program domyślny" są dwa pliki o nazwie "Excel 2016".

    Jeden z nich, po ustawieniu jako domyślne, otwiera wszystko w "Excel 2016" a drugi z nich wszystko w "Excel 2010".

    Ikonki różnią się delikatnie wyglądem, ale nie przypominają ikonki starego Excela 2010, dlatego nie przyszło mi dotąd do głowy, że "Excel 2016" może równać się "Excel 2010".

    Tak samo jest z Outlook, ale co do Worda to jest tylko jedna ikonka Word 2016.