Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technics SU-3500 , ST-3500 - Jak połączyć tuner,wzmacniacz i deck (TECHNICS)

DonSmiguel13 21 Gru 2016 19:47 1197 4
  • #1 21 Gru 2016 19:47
    DonSmiguel13
    Poziom 3  

Dopiero co zakupiłem zestaw ale jestem laikiem i nie wiem jakie kable są potrzebne do podpięcia. W załączeniu dodaje zdjęcia byłoby świetnie gdyby ktoś napisał jakie kable są potrzebne do połączenia zestawu (i podłączenia go do głośników). Fajnie by było gdybyście np. narysowali w paincie strzałki albo coś.
    Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

0 4
  • #2 22 Gru 2016 11:19
    piotrek121ol
    Poziom 11  

Tak na szybko :) bo nie miałem czasu.

Kaseciaka, tuner i wzmacniacz spinasz RCA, zwane potocznie cinch.
    wtedy na wzmacniaczu kaseciaka masz pod Tape Deck 1, a tuner pod Tuner.

Jeśli chcesz nagrywać z tunera coś na kasety np. audycję to dodatkowo trzeci kabel, który też rozrysowałem TUNER + REC OUT. Jeśli nie planujesz to nie musisz tego podłączać.

Jeśli chodzi o podłączenie głośników to jest kilka sposobów. Nie wiem jakie masz kabelki do głośników? Nie wiem czy masz dwie kolumny czy cztery (głośniki + monitory). Dlatego dodałem dwa warianty. Z tego co pokazałeś na trzeciej fotce masz 8ohm, więc w przypadku dwóch kolumn podłączenie będzie wyglądało jak poniżej.

Jeśli będziesz chciał to... gramofon wpinasz pod PHONO2, a odtwarzacz CD lub kompa wpinasz do wzmacniacza pod AUX1 lub AUX2. Np. Komputer pod AUX1, a odtwarzacz CD pod AUX2

Pozdrawiam, Piotr

0
  • #3 22 Gru 2016 11:56
    Polon_us
    Poziom 40  

piotrek121ol napisał:
    wtedy na wzmacniaczu kaseciaka masz pod Phono 1

Naprawdę? Magnetofon pod wejście "Phono"? Dźwięk będzie przesterowany przecież ...
    Sygnał z magnetofonu powinien iść do "Tape Deck - Playback"
    Sugerowane połączenia z tunera też budzą poważne zastrzeżenia ...