Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uniden125xlt jak to działa? Krok po kroku

21 Gru 2016 21:23 858 2
  • Poziom 10  
    Witam mam nadzieję że mi pomożecie kupiłem nowy skaner lecz nie wiem co i jak jednym słowem jestem w tym zielony proszę o wyjaśnienie co zrobić żeby np słyszeć policję itp instrukcje mam w języku pl ale to jakaś czarna magia.
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    daniel23olsztyn napisał:
    Witam mam nadzieję że mi pomożecie kupiłem nowy skaner lecz nie wiem co i jak jednym słowem jestem w tym zielony proszę o wyjaśnienie co zrobić żeby np słyszeć policję itp instrukcje mam w języku pl ale to jakaś czarna magia.

Tak zadane pytanie sugeruje tylko jedno:
    Kto namówił Cię do kupna skanera, bo sam chyba na to nie wpadłeś nie mając zielonego pojęcia o częstotliwościach i pasmach radiowych.
    Generalnie po to jest skaner by sobie poszukać co dzieje się w eterze, a jeśli już coś znajdziesz wystarczy zapisać w pamięci.
    Szczerze mówiąc podstawową sprawą jest ustawić krok między kanałowy na 12,5 KHz i FM.
    Policji szukaj od 170 do 174 MHz.
    Straży pożarnej od 148 do 150 MHz
    Krótkofalowców szukaj od 145 do 146 MHz.
    Pamiętaj że skanowanie częstotliwości radiowych wymaga dużej cierpliwości.
    Trzeba by też pomyśleć o jakiejś antenie na dach, bo na oryginalnej mało co usłyszysz.
    Sądząc po tytule blado to wszystko widzę. Jeśli nie zrozumiesz i nie poznasz podstaw radiotechniki to taki skaner będzie dla Ciebie tylko pudełkiem na baterie.

Tyle na dobry początek. Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    To nie jest tak do końca że to ja kupiłem skaner tylko mój kolega i on mi go dał żebym rozkminił jak udało mi się z np. cybergate to i tu dam radę. Dzięki za info.

Moderowany przez kriss51.: