Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Dwa czujniki temperatury do pieca, chce wyłączyć zew. pogodowy, można?

22 Gru 2016 21:02 1920 2
  • Poziom 11  
    Witam,
    mam piec gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny, od początku jak go mam piec żyje swoim życiem.
    Mam zainstalowany czujnik zewnętrzny i wewnętrzny bezprzewodowy. W chwili jak piszę posta temperatura na zewnątrz -5 stopni Celsjusza, temperatura na czujniku wewnętrznym pokazuje 24 stopnie a ustawione mam na 20,5 w dzień i 19 w nocy. Ustawienia bezpośrednio na piecu, dzień 22, noc 19.
    Grzejniki są za gorące, temperatura jest za wysoka. Mam wrażenie że piec działa w oparciu tylko o ten czujnik zewnętrzny.
    Zastanawiam się czy można odłączyć czujnik zewnętrzny i zostawić tylko wewnętrzny?

Jak widać nie znam się zbytnio na tym, specjalistów w okolicy też nie ma, było dwóch chyba jedynych, jeden z nich doradził zakup czujnika wew. i tak zrobiłem, niestety sytuacja sie nie zmienia. Niestety nie mam kogo zawołać aby doradził coś sensownego.
    Może ktoś z forum może mi doradzi, co w takiej sytuacji ?

Poniżej kilka zdjęć. Na dwóch widać aktualną temperaturę z czujnika wewnętrznego 24 st. C a zadane w dzień 20,5 , w nocy 19.

- Dwa czujniki temperatury do pieca, chce wyłączyć zew. pogodowy, można? - Dwa czujniki temperatury do pieca, chce wyłączyć zew. pogodowy, można? - Dwa czujniki temperatury do pieca, chce wyłączyć zew. pogodowy, można? - Dwa czujniki temperatury do pieca, chce wyłączyć zew. pogodowy, można? - Dwa czujniki temperatury do pieca, chce wyłączyć zew. pogodowy, można? - Dwa czujniki temperatury do pieca, chce wyłączyć zew. pogodowy, można?
  • Poziom 32