Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek w Mercedesie 124

16 Lip 2005 19:35 10718 21
  • Poziom 10  
    Czy ktoś wie jak podłączyć centralny zamek pneumatyczny(fabryczny w mercedesie) do alarmu
  • Relpol przekaźniki
  • Spec od samochodów
    jaki alarm i rocznik merca
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    Na lewym przednim słupku masz 3 przewodową wiązkę z drzwi, a tam przewód niebieski. Musisz podłączyć sterownik, który na czas zamykania zamka rozcina ten przewód i w stronę pompy podaje na 3s -. Na czas otwierania również odcina niebieski przewód i na 3s podaje +.
  • Poziom 10  
    Przygotowałem sobie wszystkie kable pod tylną kanapą obok pompki centralnego.Tam też jest niebieski kabel ,czy to ten sam o którym mowa w przednim prawym słupku?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Merc 124 z 1988 roku,a alarm firmy Prestige model APS 150MX lub APS 400MX.
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    trafic1980 napisał:
    Przygotowałem sobie wszystkie kable pod tylną kanapą obok pompki centralnego.Tam też jest niebieski kabel ,czy to ten sam o którym mowa w przednim prawym słupku?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Merc 124 z 1988 roku,a alarm firmy Prestige model APS 150MX lub APS 400MX.


    To ten sam niebieski,
  • Poziom 16  
    Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
  • Relpol przekaźniki
  • Spec od samochodów
    Zamek w drzwiach jest sterującym ale powinno być sterowanie też na klapie bagażnika sprawdż to jeśli chodzi o zamarzanie to może się to zdażyć dość częstą przyczyną uszkodzenia jest spalony przełącznik w drzwiach kierowcy
  • Poziom 16  
    Przełącznik o którym wspomnialeś jest w siłowniku zamka czy we bądź przy wkładce zamkowej?Chyba będe musiał sciągnąć tapicerkę drzwi i popatrzyć jak to jest zbudowane,muszę sprawdzić tą pompę,zobacze czy jest zasilanie,tylko nie wiem w którym momencie ona ma pracować,domyślam się ze po przekręceniu zapłonu
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    ok,ktos mi tłumaczył,ze jest jakis akumulator podcisnienia stąd moje pytanie o prace pompy,ale mozliwe ze nie był w temacie,124 to dla mnie nowe autko,zamek pracował ale przestał i szukam przyczyny
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Witam kolegów!rozebrałem pompe podciśnienia i znalazłem dwa zimne luty,pompa pracuje prawidłowo zamyka i otwiera auto,lecz wydaje mi się ze jest jakiś problem ze sterowaniem,w pompie mam dwie kostki jedna prostokątna z zasilaniem,a druga okrąła do której przychodzi wtyczka z trzema przewodami niebieski żółty i zielony,przewody są podwójne,zastanawiam się do czego służą dwa pozostałe przewody zółty i zielony,sterowanie otwarcie/zamkniecie występuje na przewodzie niebieskim,czytałem też o włączniku,gdzie on się znajduje czy jest przy wkładce zamkowej?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    a przepraszam musiałem coś przegapić,faktycznie chyba na dwóch pinach od okrągłego gniazda była reakcja na plus i masę więc zapewne to te dwa mozliwe do sterowania z zamków,dzieki za podpowiedź resztę wynmecze chyba juz sam
  • Poziom 16  
    Wczoraj pokusiłem sie o ściagnięcie tapicerki drzwi kierowcy,dokładnie przyjrzałem sie zamkowi i nie wiem czy we wszystkich modelach 124 ale u mnie sytuacja ma się następująco:
    zamek wyposazony jest w siłownik(oczywiście pneumatyczny)do którego przychodzi okrągła wtyczka z trzema przewodami:+12V,masa,sterowanie pozostałymi siłownikami,poruszanie samym siłownikiem powoduje zamknięcie i otwarcie pozostałych drzwi,klap,
    w górnej częsci zamka znajduje sie przełącznik do którego przychodzi wtyczka z dwoma przewodami(brązowy i zółto-niebieski),po odpięciu wtyczki przełacznika zamek pracuje w dalszym ciągu,zwieranie tych dwóch przewodów nie zakłóca pracy siłowników,jestem ciekaw jakie faktycznie jest przeznaczenie tego przełącznika bo wygląda na to ze nie słuzy u mnie do sterowania pozostałymi siłownikami,pozdrawiam!
  • Poziom 13  
    Witam, pozwolicie, ze podlacze sie do tego watku... mam podobna pompe, ale ona takze "popmuje" dodatkowo siedzenia i nie ma standardowych wtyczek do podlaczenia (zamiast okraglej i prostokatnej - ma dwie prostokatne)... pompa przestala dzialac - moze ktos spotkal sie z takim modelem i ma jakies cenne uwagi co sprawdzac w pierwszej kolejnosci - pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    zasilanie w instalacji jest ok, pompa po podlaczenie do zasilacza jest niestety martwa - moze zaczac od tranzystorow?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    sygnaly sa ok - zasilanie tez dociera - sprawdzilem ponownie pompe i ewidentnie jest zwarcie - pompa jest sucha... mozna gdzies znalezc schemat, czy wymienac elementy po kolei?
  • Poziom 13  
    Witam wątek stary ale mam problem.
    mój alarm ma sterowanie centralnym zamkiem za pomocą minusa jak mam go podłączyć do owego niebieskiego kabla bo minus zamyka a plus otwiera (lub na odwrót piszę z pamięci)
    Bardzo proszę o pomoc.
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe