Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kamera IP Denver IPO320 - Brak połączenia z routerem

WhiskyOOO 25 Dec 2016 14:00 1236 2
Optex
  • #1
    WhiskyOOO
    Level 10  
    Cześć,
    mam kłopot z podłączeniem kamery ip z routerem Netia Spot. Po podłączeniu kamery zarówno do routera lub bezpośrednio do komputera "nie widac" kamery (mapa sieci). Próbowałem różnymi programam skanujacymi ip urządzeń w sieci ale bez efektów. Wszystko robione zgodnie z instrukcją z oprogramowaniem producenta.
    -router Netia Spot
    -kamera Denver IPO 320
  • Optex
  • #2
    gradek83
    Level 42  
    Jeśli kamera jest nowa nie używana i nie konfigurowana to powinna mieć ustawienie domyślne.
    Jak kamerę podpinasz kablem bezpośrednio do karty sieciowej w ustawieniach tcp/ip masz ustawione dynamiczne przydzielanie adresu IP czy masz na stałe wpisany adres IP ?
    Z tego co widzę jest pod adresem 192.168.1.150 a przynajmniej tak wynika z instrukcji ale wiadomo może być inaczej w zależności od tego jak jest ustawione.

    Ewentualnie jak kamera ma to wciśnij przycisk reset opcja ta działa różnie czasem należy wcisnąć RESET i trzymając go wpiąć kabel zasilający a czasem jak już kamera włączona wcisnąć i czekać na komunikacje diody jak nie ma przycisku RESET to oczywiście nie ma takiej opcji dostępnej.

    Ewentualnie zainstaluj program Ispy i poszukaj kamery.
    http://www.ispyconnect.com/download.aspx
  • #3
    WhiskyOOO
    Level 10  
    Pomógł kilkukrotny reset. Screen w instrukcji jednak był błędny, nie należy się niem sugerować. Kamera przybrała kolejny wolny adres (192.168.1.6 LAN oraz 192.168.1.7 WLAN). Nie zmieniałem ustawień portów. Ustawiłem jedynie przekierowanie na standardowy port 80 w ustawieniach routera, stworzyłem konto na no-ip.com i wszystko działa. Zamykamy i dzięki za podpowiedź.