Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik w Golfie 4 1.6 8v pracuje nierówno

27 Gru 2016 16:05 579 8
  • Poziom 2  
    Witam
    Jestem posiadaczem VW Golfa 4 1.6 8v 1999r. przebieg 220 000 km. Silnik zaczął mi pracować nierówno, jakby miał delirkę, szarpie go. Zdjąłem pojedynczo przewody na świece, to szarpie na każdym cylindrze jeszcze bardziej. Zdjąłem kolektor ssący i wydechowy i zalałem zawory WD-40 i raczej trzymają szczelność. Sprawdziłem też ciśnienie na poszczególnych cylindrach i tutaj mam problem; na pierwszym od strony paska rozrządu manometr pokazuje 10-11 at. na 2,3,4 cylindrze ok. 15. Proszę o pomoc.
    Dziękuję Kamil
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 26  
    Komputer podpinałeś? Płyny ustrojowe nie znikają?
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 2  
    Cześć tak podpinałem nic nie pokazał a płyny ok .
  • Poziom 32  
    Silnik to zapewne AKL...Na początek uszczelki kolektora dolotowego do wymiany-wszystkie osiem.Przepustnica do czyszczenia i adaptacji.Sprawdz rurkę podcisnienia do serwa hamulców -lubi pękać.Cewka,kable wn w jakim stanie?
  • Poziom 26  
    Sprawdź dokładnie ustawienie rozrządu.
  • Poziom 32  
    diablo23248 napisał:
    Sprawdź dokładnie ustawienie rozrządu.

    Przy nieprawidłowym ustawieniu rozrządu wyrzucał by bład czujnika wałka...ogólnie problemem tych silników jest lewe powietrze w dolocie
  • Poziom 2  
    Dzień dobry. W obecnej chwili mam dolot rozebrany jeszcze nie składałem przepustnica wyczyszczona nie wiem o co chodzi z jego adaptacją proszę o dokładniejsze wyjaśnienie rozrząd jest ok nowe kable i świece. Jeszcze jedno silnik jest też zasilany gazem LPG instalacja była montowana w Holandii ale czy to gaz czy benzyna jest tak samo.Dziękuje za pomoc. Myślałem że może zawór wypalony ale to by nie trzymał ciśnienia sprężania
  • Poziom 32  
    Po czyszczeniu przepustnicy należy przeprowadzić adaptacje przy pomocy Vag-a,należy wyzerowac zapamiętane przez ECU nastawy przepustnicy i "nauczyć"ją obrotów biegu jalowego.
  • Poziom 43  
    Jak różnica 4 bary w ciśnieniu to prawidłowo nie będzie nigdy.