Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Prostownik do akumulatora - Czy warto ?

27 Gru 2016 23:22 4941 74
  • Poziom 7  
    Witam Wszystkich
    Mam okazje kupić od znajomego praktycznie za grosze (30zł) sprawny prostownik. W związku z tym że nie znam się za dobrze w tym temacie to mam do Was prośbę.
    Czy ten prostownik będzie w stanie naładować akumulatory od c330, czyli Dwa aku po 6v i 165 Ah połączone szeregowo.
    Ma on jakieś zabezpieczenie przed przeładowaniem aku? na obudowie pisze że "Bezpieczny" heh czy chodzi o to że nie ugryzie :D
    Prostownik do akumulatora - Czy warto ?
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    natec87654321 napisał:
    Czy ten prostownik będzie w stanie naładować akumulatory od c330, czyli Dwa aku po 6v i 165 Ah połączone szeregowo.
    Tak, tylko trochę to potrwa - minimum dobę, zależnie od ustawionego prądu ładowania. Przeładowania się nie obawiaj, no chyba że zostawisz włączone i na wakacje się udasz? Bezpieczny, tak, pod warunkiem, że w nim nie grzebiesz. :D
  • Poziom 7  
    Hehe, dzięki wielkie.
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    natec87654321 napisał:
    Czy ten prostownik będzie w stanie naładować akumulatory od c330

Będzie, tylko ładowanie będzie trwało długo.
    natec87654321 napisał:
    Ma on jakieś zabezpieczenie przed przeładowaniem aku?

Nie ma.
    natec87654321 napisał:
    na obudowie pisze że "Bezpieczny" heh czy chodzi o to że nie ugryzie

Chodzi o to że ma rozdzielone uzwojenie pierwotne i wtórne na osobnych karkasach.
  • Poziom 7  
    Dzięki już wszystko wiem. :)
    Punkty poszły, że by nie było, że pytam się na krzywy ryj. :D
  • Pomocny post
    Poziom 42  
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Dlaczego piszecie, że ładowanie ma trwać długo? Ten prostownik ma wydajność praktycznie idealnie pokrywającą sie z 10-godzinnym czasem ładowania ww. akumulatorów.