Witaj, a podmieniałes stary laser do nowej mechaniki ? Może w starej mechanice są silniki ze zwartymi komutatorami - posprawdzaj silniki omomierzem przy delikatnym pokreceniu osią silnika gdy ustalą sie odczyty (silnik przy pokreceniu działa jak pradnica i napiecie jakie sie wytwarza zakłóca pomiar rezystancji uzwojeń) powinny mieć stałą oporność niezaleznie od położenia wirnika silnika. Piszesz ,że grzeje Ci sie driver silników - wiesz on troche sie zawsze grzeje ale jak jest bardzo gorący to koniecznie trzeba sprawdzić silniki sleed i spindle.
Akurat mam podobny problem z laserem DL3D opisany w wątku
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3296458.html ale nasze kłopoty sugerują niestety,że sprzedano nam uszkodzone lasery. Ja kupowałem w cybor techu ciekawe ,że napisali ,że lasery nie podlegają gwarancji albo rękojmi ????
Czytałem ,że niby są procedury przy wymianie laserów ale szczerze mówiąc nie spotkałem się z tym w praktyce.
Szczególnie teza ze w mechanikach znajdują się jakies mikrokontrolery wydaje sie być śmieszną nigdy sie z tym nie spotkałem.
Będę śledził Twój temat mam nadzieje ,że dojdziemy do jakiś wniosków.
Pozdrawiam