Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niepełne spolszczenie windows xp

marcin098877 01 Sty 2017 21:18 390 4
  • #1 01 Sty 2017 21:18
    marcin098877
    Poziom 1  

Witam,
    jestem początkującym użytkownikiem i nie wiem, czy to zapytanie umieściłem we właściwym miejscu.

Moje pytanie dotyczy spolszczenia do systemu windows xp, które pobrałem z chomikuj.pl - ważyło około 90 mb. Zainstalowałem je, potem poustawiałem w panelu sterowania wszędzie język domyślny na polski i uruchomiłem ponownie system. Niby się udało, jest po polsku, ale nie wszystko, na przykład nazwy czcionek w wordpadzie są po angielsku (Central European) i jak chce z niego wyjść to gdy program pyta, czy zapisać zmiany, to wyświetla komunikat: Exit without changes? Niektóre dymki menu start też są po angielsku.

Więc moje pytanie brzmi, czy to wina niepełnego spolszczenia czy może czegoś jeszcze nie ustawiłem?
    Aha, jak próbowałem ustawić język dla programów nie obsługujących kodu unikode to wyświetliło komunikat że muszę włożyć płytę instalacyjną windows xp pro więc ta opcja została na angielskim bo tez nie wiem o jaką płytę chodzi, bo czy jak włożę tę płytę z angielskim xp professional to skąd on weźmie stamtąd język polski (może się mylę)

Poustawiałem na polski opcje :
    regionalne - standardy i formaty, lokalizacja
    języki - szczegóły - polski-programisty
    zaznaczyłem opcje rozszerz obsługę zaawansowanych usług tekstowych na wszystkie programy.

System to Windows XP Professional SP3

Proszę o pomoc i dziękujęz góry za odpowiedzi gdyż na googlach nie mogłem znaleźć odpowiedzi a nie znam się na zmianie języka w systemie.

marcin098877 napisał: