Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak sterowników do karty sieciowej.

02 Sty 2017 14:43 654 9
  • Poziom 21  
    kolobos
    Pomocy Laptop HP NC 4010 Sys win xp sp3 w menedżerze jest modem 56k Voice modem riser i odbieram internet z Aero2 Zaś w laptopie HP nc 6120 z modemem Agere Systems AC97 nie odbieram internetu, ten modem Agere jak by blokował dostęp do internetu i czy jest w rejestrze możliwość binarnie wyłączyć modem Agere Sys... AC97 Być może nie potrzebnie przy wprowadzaniu sterownikow do HP nc 6120 wprowadziłem sterownik Acere sys... A97
    Szukam pomocy na tej stronie czy założyć Nowy temat

    Moderowany przez RADU23:

    Wydzieliłem jako nowy temat.
    Nie podpinaj się pod cudze wątki. Powoduje to bałagan na forum.

  • Spec od komputerów
    56k Voice modem riser i Agere Systems AC97 to modemy telefoniczne, a nie gsm, nie maja nic wspolnego z aero2.

    HP nc 6120 nie ma modemu gsm, wiec moze napisz gdzie masz to aero2 i jak sie laczysz!


    Ps. Nie ma to tez zwiazku z watkiem pod ktory sie podczepiles.
  • Poziom 21  
    Dziękuje za zainteresowanie
    Modem HUAWEI 3131E wpięty do USB Ale dziwne kontroler 56k Voice modem riser łączy z internetem, a Agere systems AC97 nie W obu latopach aplikacja Aero2 wykrywa sieci Plus, Play ,Orange, i inne W dodaj usun programy reinstaluję Agere ale i tak menedrzer urzadzeń z powrotem wprowadza kontroler Agere sys... AC97 W regedit jest kontroler Agere sys AC97 i czy binarnie jest możliwość wyłączenie kontrolera Agere sys...AC97
  • Poziom 43  
    Załóż swój temat porządnie a nie bałagan robisz.
    Skonfiguruj poprawnie internet w PC to się połączysz a nie tworzysz tu jakieś cuda. Z tego co piszesz ciężko zgadnąć co w ogóle i po co chcesz zrobić a już dlaczego to robisz to magia. Jak chcesz wyłączyć jakieś urządzenie w systemie to o dziwo robi się to opcją wyłącz w managerze urządzeń a nie jakieś binarne cuda.
  • Spec od komputerów
    @flinc czego dokladnie nie zrozumiales z tego co napisalem? Modemy telefoniczne NIE maja NIC wspolnego z modemem gsm! Skoncz wymyslac jakies bzdury.

    W obu laptopach wykrywa siec ale w drugim sie nie laczy? To chciales napisac? Czy moze cos innego?
  • Poziom 21  
    Ja nic nie wymyślam W laptopie HP NC4010 z kontrolerem 56k Voice modem riser odbieram internet (W menedżer urządzeń w pozycij Modemy- 56k Voice modem riser jest z Huawei 3131e i jest okej.)
    W drugim laptopie w pozycij Modemy-Agere Systems AC97 jest razem z Huawei 3131e i i ten nie szczęsny Agere blokuje dostęp do internetu
    Może namiary jak znaleść kotroler- 56kVoice modem riser w google
  • Spec od komputerów
    Wymyslasz, do tego nie rozumiesz co sie do Ciebie pisze!

    Te modemy NIE MAJA NIC WSPOLNEGO z modemem GSM, ile jeszcze razy trzeba Ci to bedzie pisac zebys w koncu zrozumial?

    Mozesz je odinstalowac, wylaczyc albo zostawic jak jest. Nie ma to wplywu na modem Huawei 3131e, ktory powinien dzialac. Jednak nie potrafisz napisac co sie dokladnie dzieje podczas proby polaczenia, nie podales nawet minimum istotnych informacji. Zamiast tego jak zacieta plyta ciagle piszesz jakies bzdury o modemach, ktorych nawet nie uzywasz.

    > ten nie szczęsny Agere blokuje dostęp do internetu

    Napisz jak doszedles do tego wniosku.
  • Poziom 43  
    Już ci napisałem ale jeszcze raz. Wyłącz ten modem który coś ci blokuje. Prawym na nim w managerze urządzeń i "wyłącz". Nic to nie da raczej no ale może ci się płyta odkleszczy i zaczniesz pisać z sensem.
  • Poziom 21  
    310artur* zobacz w swoim PC-cie jaki masz modem w Menedżer urządzeń
    Kontrolery modemów Agere.... czy 56k Voice ... są związane do polączenia z internetem przez wej RJ45 lub zewnętrzny modem przez USB Sens jest taki w jednym laptopie jest kontroler 56k Voice modems riser i łączy z internetem z modemu Huawei 3131e Aero2 Dołączam Link związany z kontrolerem modemu 56k Voice modems riser
  • Spec od komputerów
    Dalej produkujesz bzdury, skoro wiesz lepiej i masz taka rozlegla wiedze w tym zakresie, ze ignorujesz wszystko co sie do Ciebie pisze to po co w ogole napisales na forum?

    > Kontrolery modemów Agere.... czy 56k Voice ... są związane do polączenia z internetem przez wej RJ45

    Nie sa i nie ma to zwiazku z dzialaniem lub nie modemu gsm, ale widac nie potrafisz tego zrozumiec, wiec dalsza dyskusja nie ma sensu.

    Do tego nadal nie napisales na czym polega problem, nie napisales czy modem gsm instaluje sie poprawnie, czy oprogramowanie dziala, czy pojawia sie jakis blad podczas polaczenia.
    Zamiast tego produkujesz kolejne posty powtarzajac swoja mantre dotyczaca wbudowanych modemow.

    Lepiej oddaj komputer do serwisu, korzystanie z forum, a wiec i uzyskanie pomocy przekracza Twoje mozliwosci.

    Jezeli jednak chcesz pomocy i zaczniesz w koncu pisac cos innego niz to co do tej pory, to sprawdz alternatywne oprogramowanie do polaczenia:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557
    (tak, trzeba wszystko ustawic przed uzyciem!)
    O ile oczywiscie masz problem z oprogramowaniem.

    Wbudowane modemy mozesz wylaczyc w menadzerze lub nawet w biosie o ile masz taka opcje.