Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio samochodowe dotykowe z MP3 - warto kupić?

03 Sty 2017 20:24 1605 6
  • Poziom 2  
    Witam, chciałbym zakupić radio. Podoba mi się to, które w tym poście zamieszczę aczkolwiek nie wiem czy to dobry wybór. Nie znam się kompletnie. Zależy mi na jakości dźwięku, także przy dosyć głośnym słuchaniu. Pytam o to radio, ponieważ może ktoś miał styczność, a na aukcji nie ma modelu ani nic. Proszę o pomoc
    Radio samochodowe dotykowe z MP3 - warto kupić? Radio samochodowe dotykowe z MP3 - warto kupić?
    Informacje: Radio samochodowe panel dotykowy +pilot MP3 FM
    5.1''
    Radio samochodowe z wejściem USB i czytnikiem kart pamięci micro SD/MMC do 16GB.
    Kolor podświetlenia: wielokolorowy
    Wejście AUX - mini jack stereo, pozwoli podłączyć odtwarzacz typu iPod/MP3/telefon komórkowy
    Moc wyjściowa 4 x 60 W
    Pilot zdalnego sterowania w zestawie
    Panel dotykowy
    Equalizer - z regulacją niskich i wysokich tonów oraz Loudness
    Duży wyświetlacz
    Odtwarzanie formatów MP3/WMA/WAV
    Tuner radiowy FM z pamięcią 18 stacji
    Standardowe złącze. Kostka ISO w zestawie.
  • Poziom 32  
    Szczerze mówiąc to jeśli naprawdę zależy Ci na jakości dźwięku i lubisz głośniej to zapomnij o tym modelu. To jakieś NO NAME z mocno przesadzoną mocą.
  • Moderator CarAudio
    Kup najtańszego Poneera i ciesz się muzyką i niezawodnością.
  • Poziom 2  
    Całkiem przyzwoicie wygląda też ten model
    Blow AVH-8686
    Byłby lepszy?
  • Poziom 24  
    Nie. Kupuj Pioneera jak kolega pisał. Te no name ani nie gra, ani nie wygląda a dodatkowo padnie Ci po 6 miesiącach i będziesz tylko reklamował w nieskończoność
  • Poziom 43  
    krystian700 napisał:
    Zależy mi na jakości dźwięku, także przy dosyć głośnym słuchaniu.

A potem:
    krystian700 napisał:
    Całkiem przyzwoicie wygląda też ten model