Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 1,4 16v - Po generalnym remoncie ciężko pali na ciepłym

szymian1234 06 Sty 2017 16:00 438 2
  • #1 06 Sty 2017 16:00
    szymian1234
    Poziom 7  

    Witam!
    Kupiłem auto z wyskakującą kontrolką ciśnienia oleju, zmierzyłem i wyszło, że jest ono ok, a więc wymieniłem czujnik, olej i filtr i podziałało-na kilka dni. Potem wyskoczyła znów-poziom oleju niski (okazało się, że auto pali olej, tak więc zrobiłem generalke silnika-pierścienie, uszczelniacze, uszczeleczki, rozrząd, no ogólnie wszystko. Wymieniłem również tłok na nowy-używany, ponieważ tamten był wypalony i nie trzymał kompresji. Dodam, że pompa oleju normalnie się kręciła, smog nie był zapchany i wszystkie otwory wyglądały na drożne. Poskładałem, odpaliłem i po dodaniu lekko gazu kontrolka znów wyskoczyła. Nie mam teraz manometru, ale zakładam, że ciśnienie dalej jest ok, a więc rozgrzałem auto i wszystko było normalnie. Pochodził troche czasu po czym go zgasiłem, a chcąc ponownie go odpalić strasznie ciężko kręcił jakby nie miał siły, kontrolki na desce na przemian zapalały się i gasły (aku naładowane)- nie odpalił. Odczekałem jakiś czas i ciężko, bo ciężko, ale odpalił i chodził normalnie. Mam uszkodzony czujnik temperatury wody-raz pokazuje na desce, raz nie, natomiast wentylatory po rozgrzaniu się załączały więc się nie przejmowałem. Podczas remontu odłączałem większość czujników, a manometr i kompa będę miał dopiero w poniedziałek, więc może Wy coś podpowiecie wcześniej, dlaczego mi tak ciężko pali na ciepłym? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam


    Zszedłem teraz do tego mojego nieszczęśnika, miał czas żeby sie ostudzić i tak: pierwsze odpalenie elegancko odrazu zaskoczył, wyłączyłem silnik po jakiś 2 minutach i... Drugi raz już nie ma siły kręcić, czyli objawy takie same jak wcześniej, z tym, że wcześniej chodził z godzinę czasu. Kontrolka oleju utrzymuje się nadal. O co chodzi?

    0 2
  • #2 06 Sty 2017 17:06
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    Ale co napięcie ci na akumulatorze spada za dużo czy za dużo prądu ciągnie bo przytarty?

    Tak na prawdę nic nie zrobiłeś w celu rozwiązania problemu.

    0
  • #3 06 Sty 2017 18:16
    szymian1234
    Poziom 7  

    Chyba już zdiagnozowałem co jest. Wtyczka od alternatora nie była podpięta przez co aku stracił napięcie do 11,5V. Ładuję aku i później sprawdzę czy to to, a mam taką nadzieję, bo objawy na to wskazują. Ahh to zapominalstwo...masakra.

    0