Witam
Podczas zmiany radia wtyk anteny dotknal kieszeni radia powodujac iskrzenie i zwarcie. Objawilo sie to tym ze na zegarach nie palila sie zadna kontrolka, wskazowki sie nie wychylaly-ciemnosc.
Po sprawdzeniu (wiekszosci bezpiecznikow) spalony okazal sie od radia(15A), po jego wymianie zegrary powrocily do pierwotnego dzialania.
Jedynym wyjatkiem pozostalo zaswiecenie sie kontroli od PODUSZEK i kontrolka SILNIKA.
Po kilku minutach kontrolka od PODUSZEK zgasla jednak SILNIKA pali sie do teraz.
Co moze byc przyczyna palenia sie tej kontroli ? Spalony jeszcze bezpiecznik gdzies indziej?
Dodam ze rowniez wyciagnelem bezpiecznik SH ( nie przezroczysty jak inne) i wsadzilem go ponownie. Czy to tez moze byc powod?
Auto poki co odpala i jezdzi normalnie , chyba wszystkie przelaczniki, swiatla, wycieraczki dzialaja.
Problem jest tylko wciaz palacej sie kontrolki silnika.
Bardzo prosze o pomoc lub jakies podpowiedzi.
Podczas zmiany radia wtyk anteny dotknal kieszeni radia powodujac iskrzenie i zwarcie. Objawilo sie to tym ze na zegarach nie palila sie zadna kontrolka, wskazowki sie nie wychylaly-ciemnosc.
Po sprawdzeniu (wiekszosci bezpiecznikow) spalony okazal sie od radia(15A), po jego wymianie zegrary powrocily do pierwotnego dzialania.
Jedynym wyjatkiem pozostalo zaswiecenie sie kontroli od PODUSZEK i kontrolka SILNIKA.
Po kilku minutach kontrolka od PODUSZEK zgasla jednak SILNIKA pali sie do teraz.
Co moze byc przyczyna palenia sie tej kontroli ? Spalony jeszcze bezpiecznik gdzies indziej?
Dodam ze rowniez wyciagnelem bezpiecznik SH ( nie przezroczysty jak inne) i wsadzilem go ponownie. Czy to tez moze byc powod?
Auto poki co odpala i jezdzi normalnie , chyba wszystkie przelaczniki, swiatla, wycieraczki dzialaja.
Problem jest tylko wciaz palacej sie kontrolki silnika.
Bardzo prosze o pomoc lub jakies podpowiedzi.