Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat ibiza 07r 1.2 12v bxv - Brak mocy czerwony katalizator

08 Sty 2017 13:46 2325 33
  • Poziom 5  
    Witam wszystkich mam taki problem jechałem autostrada i auto straciło moc zaglądlem pod maskę a tu kolektor i kat czerwony co to może być. Dodaje 2 kody błędu z vaga. Usunąłem kata jest pusty w środku auto ma moc ale grzeje się dalej do czerwonosci . Witam może ktoś podpowie w czym problem
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 14  
    Wydaje mi się że silnik nie chodzi na jednym cylindrze. Paliwo jest dopalane w kolektorze i dlatego tak sie grzeje. Katalizator niepotrzebnie usunałeś. Sprawdź świece, przewody, cewkę. Sprawdz czy jest iskra na każdym cylindrze.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 5  
    Cewki są ok napięcie dochodzi rozrząd sprawdzony

    Dodano po 1 [minuty]:

    Po usunięciu kata auto nawet lepiej chodzi
  • Poziom 28  
    Sprawdz sondę przed katalizatorem,czujnik temp.powietrza,czujnik ciśnienia w kolektorze,
    przepustnicę.
  • Poziom 28  
    Przyczyn może być kilka. Przestawiony rozrząd,wadliwie działający układ zapłonowy, za bogata mieszanka.Na początek sprawdź świece i ich zabarwienie.
  • Poziom 5  
    Świece są nowe rozrząd sprawdzony przepustnica przeszła nastawy ok

    Dodano po 1 [minuty]:

    Stare świece były tak jakby zalane
  • Poziom 5  
    Po skasowania tych błędów nie ma żadnych auto scan też nic nie pokazuje
  • Poziom 5  
    Nie ma przepływki

    Dodano po 56 [sekundy]:

    Nie ma przeplywomierza

    Dodano po 1 [minuty]:

    Silnik odpala normalnie i równo pracuje
  • Poziom 5  
    A jak sprawdzic te wartości map i gdzie

    Dodano po 5 [minuty]:

    A jak je sprawdzić i gdzie

    Dodano po 2 [godziny] 39 [minuty]:

    A wagiem da się to sprawdzic
  • Poziom 5  
    To gdzie szukać przyczyny pomiar na biegu jalowym
  • Poziom 5  
    Który kanał vag w blokach pomiarowych
  • Poziom 5  
    Czy ma ktoś jakiś pomysł na ten problem
  • Poziom 28  
    Sprawdziłeś czujnik ciśnienia w kolektorze ?
  • Poziom 5  
    Tak sprawdzałem wyżej są pomiary
  • Poziom 28  
    Przeczytaj dokładnie co napisał robokop.
  • Moderator Samochody
    Michal Chrupek napisał:

    Tak sprawdzałem wyżej są pomiary

    Bzdury, nie pomiary. Masz narzędzie, nie umiesz go użyć. Masz zbyt małą wartość MAP na biegu jałowym - powinna być w okolicach 340mbar. W tych wynalazkach to albo uszkodzony MAP, albo (oraz) przepustnica do zaadaptowania.
    Naprawdopodobniej sterownik utrzymuje bieg jałowy przyspieszając do max KWZ, bo przepustnica go w konia robi. Stąd i pytanie o niego. Pozostaje jeszcze ryzyko przeskoczenia łańcucha. Niepokojąca jest ta nagła utrata mocy i czerwony katalizator - wygląda jakby dopalał w kolektorze.
  • Poziom 5  
    Rozrząd jest sprawdzony przepustnica zaadaptowana czujnik map podmieniony. Jest możliwość że wydech jest przytkany. Po usunięciu kata auto ma moc ale dalej się grzeje kolektor z obudowa kata
  • Poziom 28  
    robokop napisał:
    Masz klasyczne objawy zatkanego wydechu,


    A jakie masz parametry sondy i czujnika temp.powietrza zasysanego.
  • Poziom 5  
    Wydech zmieniony na nowy kata nie ma a kolektor dalej czerwony
  • Moderator Samochody
    To wymień teraz albo auto, albo mechanika
    robokop napisał:
    Masz zbyt małą wartość MAP na biegu jałowym - powinna być w okolicach 340mbar.

    .
    robokop napisał:
    Pozostaje jeszcze ryzyko przeskoczenia łańcucha. Niepokojąca jest ta nagła utrata mocy i czerwony katalizator - wygląda jakby dopalał w kolektorze.
  • Poziom 5  
    To czego może być wina jak jest mała wartość map
  • Poziom 23  
    Michal Chrupek napisał:
    Stare świece były tak jakby zalane

    Wszystkie wyglądały tak samo czy któraś się mocno wyróżniała bo to może mieć istotne znacze nie ? Co MAP pokazuje po zapłonie? Podglądałeś czujnik temp. silnika ?
  • Poziom 5  
    Tak temperaturę pokazuje prawidłowo a świece wyglądały tak samo