Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VOLVO FH 2008 , I-SHIFT , zgrzyt i uderzenie przy włączaniu biegu

10 Sty 2017 19:29 1581 7
  • Poziom 2  
    Witam.
    Volvo FH 2008 rok skrzynia i-shift. Czasami podczas włączenia biegu zgrzytnie aż zakołysze skrzynia, raz ciszej raz głośniej.
    Ciśnienie powietrza na zegarach ok. Sprzęgło wymieniane rok temu. Wymieniony zastał zawór czterodrożny, gruszka i nadal to samo. Nie ma żadnego błędu na wyświetlaczu.
    Czy może to być czujnik ciśnienia skrzyni, czy może siłownik sprzęgła?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 18  
    Nie! to jest skrzynia do rozebrania:).
  • Poziom 2  
    Dzieje sie to nieregularnie , czasami przejedzie auto ponad 2 tys. km i nic a pozniej czesciej zgrzytnie przy wlaczeniu A lub R , W czasie plynnej jazdy nie wystepuje ten problem . . Auto ma przejechane 1250000km
  • Poziom 13  
    Może być problem ze sterownikiem wysprzęglika ten mały na dole skrzyni biegów po prawej stronie. Podmień na próbę z innego samochodu
  • Poziom 13  
    Też stawiam na sterownik , miałem podobne przeboje.
  • Poziom 10  
    A kalibracja skrzyni i wysprzęglika była robiona?
  • Poziom 2  
    Sterownik byl wymieniany okolo rok temu . Z orginalnego uciekalo powietrze wiec zostal wymieniony ale na zamennik gdyz nie bylo orginalu .
    Czy on wlasnie moze powodowac to zgrzytniecie , jak go sprawdzic , czy trzeba go wymienic na inny
  • Poziom 13  
    Możesz zamienić nie trzeba kalibrować możesz go nawet rozebrać i wyczyścić czasem się zapychają syfem zaworki