Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naglosnienie w restauracji

Piotr.j.1993 13 Sty 2017 11:06 2208 8
  • #1 13 Sty 2017 11:06
    Piotr.j.1993
    Poziom 2  

Witam.
    Wiem, że było sporo postów o podobnej tematyce, lecz ze względu na to że jestem totalnym laikiem i brak mi jakiejkolwiek wiedzie na temat zwracam się do Was o pomoc.
    Chodzi mi o najprostsze i najtańsze nagłośnienie sal w restauracji, tzw. "Muzyka do kotleta". Dobrze jeżeli będzie można regulować głośność w każdej sali. Sal jest 3-4. W dość dużej odległość od centrum, czyli baru, gdzie barman będzie mógł to kontrolować. Nie chodzi tu o jakąś super głośna muzykę. Ma lecieć w tle i umilić gościom czas. Czasem chciałbym w jednej z sali ( ostatniej, najbardziej oddalonej) puścić głośniej muzykę, gdyż odbywają się tam przyjęcia typu chrzciny, urodziny itp. Ale to też nie tak super głośno, gdyż mamy sale dyskotekowa gdzie jest DJ i ludzie tańczą.
    Na chwilę obecną posiadam kilka głośników od kina domowego i wieży, no i odtwarzacze, laptopa itp.
    Jeśli chodzi o głośniki do 3 omowe, tyle jest tam napisane. Czy to wystarczy? Czy muszę kupić jakieś inne? Jestem zielony w tym.
    No i jeszcze jaki wzmacniacz i kable.
    Zależy mi na niskim budżecie. Najchętniej chciałbym wykorzystać to co mam i dokupić wzmacznica i kable.
    Proszę o odpowiedź dla ZIELONEGO przedszkolaka. :)

0 8
  • #2 13 Sty 2017 12:13
    Zutket
    Poziom 28  

Poszukaj informacji o technice nagłośnienia 100V. Możesz zastosować wzmacniacz 4-ro strefowy i głośniki na 100V. Będziesz mógł dowolnie ustawiać poziom sygnału w poszczególnych pomieszczeniach a i odległość nie ma większego znaczenia.

0
  • #4 13 Sty 2017 19:29
    Piotr.j.1993
    Poziom 2  

Zutket napisał: